Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
SUPERMEDIA Interactive - nowa strategia, nowe kierownictwo [2008-10-28]
Spółka SUPERMEDIA Interactive przyjęła nową strategię marki i nowe kierunki rozwoju firmy. Spółka skupi się na tworzeniu indywidualnych rozwiązań internetowych i mobilnych wspierających firmy w realizacji kluczowych celów biznesowych, wizerunkowych i informacyjnych. Jednocześnie nastąpiły zmiany w kierownictwie spółki. Nowo utworzone stanowisko Dyrektora Generalnego objął Bartosz Wilczyński.
Przygotowanie strategii zostało poprzedzone gruntowaną analizą wewnętrzną i analizą rynku. Nowa strategia będzie opierać się na wykorzystaniu silnych stron SMI – autorskich rozwiązań i rozwiniętych kompetencji technologicznych. Zakłada również silniejsze wykorzystanie przynależności do Grupy ZPR.
„Do tej pory nasza firma była pozycjonowana jako kreatywna agencja interaktywna. Wraz z rozwojem nowych obszarów działalności, takie określenie przestało do nas pasować. To nie kreatywność, która przede wszystkim jest kojarzona z grafiką, jest główną przewagą konkurencyjną SMI. Trafiają do nas klienci, którzy oczekują sprawdzonych rozwiązań technologicznych, w pełni dopasowanych do ich potrzeb i wspomagających ich w realizacji celów biznesowych. SUPERMEDIA Interactive pracuje w oparciu o autorskie rozwiązania. Daje nam to możliwość ich dowolnej modyfikacji i projektowania nowych funkcjonalności na potrzeby klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się na repozycjonowanie marki i przejście z obszaru kreatywnej komunikacji marketingowej w stronę rozwiązań biznesowych wykorzystujących możliwości, jakie daje nowoczesna technologia.” mówi Bartosz Wilczyński – nowy Dyrektor Generalny SUPERMEDIA Interactive.
Jakość, kompetencje, elastyczność, rozwój, zaufanie zostały wybrane jako wartości najważniejsze dla marki i będące podstawą kultury organizacyjnej firmy.
Kluczową korzyścią, wokół której będzie budowana marka SUPERMEDIA Interactive są indywidualne rozwiązania, rozumiane jako rozwiązania dopasowane do potrzeb klientów, optymalizowane pod względem:
Podstawowym obszarem działalności SMI pozostanie tworzenie rozwiązań internetowych. Firma skupi się na doradztwie oraz projektowaniu serwisów internetowych, ekstranetów, intranetów i rozwiązań e-commerce. Będzie specjalizować się w obsłudze firm działających w sektorach: finansowym, ubezpieczeniowym, mediów i rozrywki, przemysłowym, usługowym, telekomunikacyjnym, IT. Drugim silnym filarem spółki będzie rozwój usług w zakresie marketingu mobilnego. Trzecim obszarem działalności będzie udział w innowacyjnych projektach prowadzonych w ramach Grupy ZPR. SUPERMEDIA Interactive będzie odpowiadać m.in. za ich realizację i obsługę technologiczną.
Zmiany strategiczne zaowocowały również zmianami personalnymi i organizacyjnymi w firmie. Zostało utworzone stanowisko Dyrektora Generalnego, które łączy kompetencje dotychczas leżące w gestii Dyrektora Zarządzającego oraz niektórych Członków Zarządu spółki. Dyrektorem Generalnym SMI został Bartosz Wilczyński. Wcześniej był Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu – Członkiem Zarządu w spółce celowej Funduszy Inwestycyjnych ARKA BZ WBK. Pracował również m.in. jako Dyrektor Zarządzający w Radiu ESKA, ESKA ROCK i TIME w Krakowie, jako Konsultant - Doradca Biznesowy ds. Zarz. Marketingowego w firmie konsultingowej PROJECT MANAGEMENT, Dyrektor ds. Planowania Strategicznego w agencji reklamowej ZEBRA i Dyrektor Biura Reklamy w AIG Credit SA.
Mirosław Nowoszewski – dotychczasowy Dyrektor Zarządzający – pozostaje w firmie. Obejmie stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Projektów Specjalnych. Zajmie się prowadzeniem nowych projektów SMI od podstaw. Będzie odpowiadać za opracowanie modelu biznesowego, koordynację prac, skompletowanie zespołu oraz promocję i współpracę z partnerami biznesowymi.
„Zmiany personalne w naszej firmie są bezpośrednio związane z nową strategią, którą przyjęliśmy. Mam nadzieję, że dzięki nim optymalnie wykorzystamy kompetencje Bartka Wilczyńskiego w zakresie strategicznego zarządzania sprzedażą i marketingiem oraz doświadczenie Mirka Nowoszewskiego i Jego znajomość branży internetowej.” mówi Leszek Kozioł, Prezes SUPERMEDIA Interactive.
Załączniki:
opis marki >>
opis firmy SMI >>
Bartosz Wilczyński notatka bio >>
Bartosz Wilczyński zdjęcie >>
Przygotowanie strategii zostało poprzedzone gruntowaną analizą wewnętrzną i analizą rynku. Nowa strategia będzie opierać się na wykorzystaniu silnych stron SMI – autorskich rozwiązań i rozwiniętych kompetencji technologicznych. Zakłada również silniejsze wykorzystanie przynależności do Grupy ZPR.
„Do tej pory nasza firma była pozycjonowana jako kreatywna agencja interaktywna. Wraz z rozwojem nowych obszarów działalności, takie określenie przestało do nas pasować. To nie kreatywność, która przede wszystkim jest kojarzona z grafiką, jest główną przewagą konkurencyjną SMI. Trafiają do nas klienci, którzy oczekują sprawdzonych rozwiązań technologicznych, w pełni dopasowanych do ich potrzeb i wspomagających ich w realizacji celów biznesowych. SUPERMEDIA Interactive pracuje w oparciu o autorskie rozwiązania. Daje nam to możliwość ich dowolnej modyfikacji i projektowania nowych funkcjonalności na potrzeby klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się na repozycjonowanie marki i przejście z obszaru kreatywnej komunikacji marketingowej w stronę rozwiązań biznesowych wykorzystujących możliwości, jakie daje nowoczesna technologia.” mówi Bartosz Wilczyński – nowy Dyrektor Generalny SUPERMEDIA Interactive.
Jakość, kompetencje, elastyczność, rozwój, zaufanie zostały wybrane jako wartości najważniejsze dla marki i będące podstawą kultury organizacyjnej firmy.
Kluczową korzyścią, wokół której będzie budowana marka SUPERMEDIA Interactive są indywidualne rozwiązania, rozumiane jako rozwiązania dopasowane do potrzeb klientów, optymalizowane pod względem:
- biznesowym i funkcjonalnym
- technologicznym
- informacyjnym i wizerunkowym
Podstawowym obszarem działalności SMI pozostanie tworzenie rozwiązań internetowych. Firma skupi się na doradztwie oraz projektowaniu serwisów internetowych, ekstranetów, intranetów i rozwiązań e-commerce. Będzie specjalizować się w obsłudze firm działających w sektorach: finansowym, ubezpieczeniowym, mediów i rozrywki, przemysłowym, usługowym, telekomunikacyjnym, IT. Drugim silnym filarem spółki będzie rozwój usług w zakresie marketingu mobilnego. Trzecim obszarem działalności będzie udział w innowacyjnych projektach prowadzonych w ramach Grupy ZPR. SUPERMEDIA Interactive będzie odpowiadać m.in. za ich realizację i obsługę technologiczną.
Zmiany strategiczne zaowocowały również zmianami personalnymi i organizacyjnymi w firmie. Zostało utworzone stanowisko Dyrektora Generalnego, które łączy kompetencje dotychczas leżące w gestii Dyrektora Zarządzającego oraz niektórych Członków Zarządu spółki. Dyrektorem Generalnym SMI został Bartosz Wilczyński. Wcześniej był Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu – Członkiem Zarządu w spółce celowej Funduszy Inwestycyjnych ARKA BZ WBK. Pracował również m.in. jako Dyrektor Zarządzający w Radiu ESKA, ESKA ROCK i TIME w Krakowie, jako Konsultant - Doradca Biznesowy ds. Zarz. Marketingowego w firmie konsultingowej PROJECT MANAGEMENT, Dyrektor ds. Planowania Strategicznego w agencji reklamowej ZEBRA i Dyrektor Biura Reklamy w AIG Credit SA.
Mirosław Nowoszewski – dotychczasowy Dyrektor Zarządzający – pozostaje w firmie. Obejmie stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Projektów Specjalnych. Zajmie się prowadzeniem nowych projektów SMI od podstaw. Będzie odpowiadać za opracowanie modelu biznesowego, koordynację prac, skompletowanie zespołu oraz promocję i współpracę z partnerami biznesowymi.
„Zmiany personalne w naszej firmie są bezpośrednio związane z nową strategią, którą przyjęliśmy. Mam nadzieję, że dzięki nim optymalnie wykorzystamy kompetencje Bartka Wilczyńskiego w zakresie strategicznego zarządzania sprzedażą i marketingiem oraz doświadczenie Mirka Nowoszewskiego i Jego znajomość branży internetowej.” mówi Leszek Kozioł, Prezes SUPERMEDIA Interactive.
Załączniki:
opis marki >>
opis firmy SMI >>
Bartosz Wilczyński notatka bio >>
Bartosz Wilczyński zdjęcie >>