Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
SMI o serwisach dla niedowidzących i niewidomych [2008-08-27]
Zgodnie z podpisaną 11 czerwca 2006 r. Deklaracją Ministrów Państw Członkowskich UE, serwisy internetowe instytucji użyteczności publicznej powinny być w pełni dostępne dla niepełnosprawnych, w tym niedowidzących i niewidomych do 2010 roku. SUPERMEDIA Interactive w opublikowanych w sierpniu artykułach wyjaśnia jak przygotować się do tego typu projektu.
Firmy i organizacje, które chcą dostosować swoje serwisy do potrzeb osób niedowidzących i niewidomych mają do wyboru następujące rozwiązania:
Nasi konsultanci wyjaśniają jakimi kryteriami kierować się dokonując wyboru jednego z tych rozwiązań, jakie są zalety i wady każdego z nich i dlaczego nie tylko instytucje publiczne powinny zainteresować się tym zagadnieniem. Na przykładzie wdrożenia przeprowadzonego dla Zamku Królewskiego w Warszawie wskazują, na co należy zwrócić uwagę prowadząc projekt i jakie cechy powinien posiadać serwis dedykowany osobom z uszkodzeniami wzroku.
Artykuł w pełnej wersji został opublikowany w sierpniowym wydaniu miesięcznika „Marketing w Praktyce”. Prenumeratorzy mogą pobrać tekst z sekcji Warsztaty Marketingowe ze strony głównej miesięcznika: www.marketing.org.pl. Skrót artykułu został opublikowany na portalu publiczni.pl.
Pobierz artykuł: Internet bez barier
Masz pytania? Skontaktuj się z nami: Anna Kopczyńska, tel.: (22) 829 65 40
Firmy i organizacje, które chcą dostosować swoje serwisy do potrzeb osób niedowidzących i niewidomych mają do wyboru następujące rozwiązania:
- Jednolita wersja serwisu www posiadająca rozwiązania ułatwiające osobom niepełnosprawnym korzystanie z serwisu;
- Osobny serwis z rozwiązaniami dedykowanymi osobom niewidomym i niedowidzącym będący dodatkową wersją podstawowego serwisu internetowego;
- Opracowanie udźwiękowionej strony internetowej.
Nasi konsultanci wyjaśniają jakimi kryteriami kierować się dokonując wyboru jednego z tych rozwiązań, jakie są zalety i wady każdego z nich i dlaczego nie tylko instytucje publiczne powinny zainteresować się tym zagadnieniem. Na przykładzie wdrożenia przeprowadzonego dla Zamku Królewskiego w Warszawie wskazują, na co należy zwrócić uwagę prowadząc projekt i jakie cechy powinien posiadać serwis dedykowany osobom z uszkodzeniami wzroku.
Artykuł w pełnej wersji został opublikowany w sierpniowym wydaniu miesięcznika „Marketing w Praktyce”. Prenumeratorzy mogą pobrać tekst z sekcji Warsztaty Marketingowe ze strony głównej miesięcznika: www.marketing.org.pl. Skrót artykułu został opublikowany na portalu publiczni.pl.
Pobierz artykuł: Internet bez barier
Masz pytania? Skontaktuj się z nami: Anna Kopczyńska, tel.: (22) 829 65 40