Strona główna / Centrum prasowe / Nasze publikacje

Centrum prasowe

Nasze publikacje

[2011-12-09]

BOŚ Bank uruchamia serwis internetowy dla niedowidzących

Bank Ochrony Środowiska jako jeden z pierwszych polskich banków wyposażył swoje strony internetowe w systemy przyjazne osobom niedowidzącym. Prace wykonała współpracująca z BOŚ Bankiem od wielu lat agencja interaktywna SUPERMEDIA Interactive.

> więcej...

[2011-05-30]

Marketing online - jak budować lojalność dzięki Internetowi?

Lojalność klienta wobec marki jest efektem związanych z nią doświadczeń. W jej budowaniu dużą rolę odgrywa bliskość marki oraz jej dopasowanie do osobowości i stylu życia konsumenta. W jaki sposób wykorzystanie nowoczesnych narzędzi internetowych może pomóc w budowaniu lojalności?

> więcej...

[2011-05-25]

Konkursy i loterie SMS – jak przyciągać, a nie irytować klientów?

Pod koniec zeszłego roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadził 8 dochodzeń związanych z konkursami i loteriami SMS. W styczniu na organizatora loterii SMS’owej nałożono karę blisko pół miliona złotych za stosowanie praktyk nieuczciwej konkurencji. Czy afery związane z megaloteriami wpłyną negatywnie na wizerunek całego marketingu mobilnego i jak bronić się przed deprecjacją tego kanału komunikacji?

> więcej...

ARCHIWUM

Szukaj

Czy wiesz, że...

Nazwa "Google" powstała po przekształceniu terminu "googol", oznaczającego liczbę zapisywaną jako 1 ze 100 zerami.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka