Usługi
Promocja w Internecie
Zobacz także:
Kampanie reklamowe - różnorodne formy emisji reklam na serwisach reklamobiorców (portale, wortale) np.: kampanie mailingowe (e-mailing), kampanie bannerowe (wykorzystujące rozmaite formy reklamowe: banner, billboard, boks, skyscraper, top layer, brandmark, video ad i inne niestandardowe formy)
Marketing wyszukiwarek (SEM) – pozycjonowanie w wyszukiwarkach (optymalizacja serwisu Klienta w celu uzyskania korzystnych pozycji w tzw. organicznych wynikach wyszukiwania) oraz obsługa kampanii typu pay per click (tzw. linki i boksy sponsorowane w wyszukiwarkach, paid search, paid listings)
Marketing wirusowy - strategia promocyjna mająca na celu skłonienie użytkowników Internetu do rozpowszechniania treści zawierających komunikat marketingowy (np. filmy, zdjęcia, zagadki)
Programy lojalnościowe - działania pozwalające utrzymać wysokie zainteresowanie serwisem poprzez organizację konkursów, loterii czy kampanii kuponowych, udostępnianie gadżetów interaktywnych (np. gry, wygaszacze ekranu, tapety) oraz budowanie społeczności internetowych
Public Relations w Internecie – opracowanie oraz dystrybucja materiałów informacyjnych dla dziennikarzy (press release); monitorowanie informacji branżowych w serwisach internetowych i newsletterach (internet media monitoring); projektowanie sekcji Wirtualne Biuro Prasowe