Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
Najlepszy Raport Roczny w Internecie za 2010 rok dla serwisu Grupy Orlen [2011-10-24]
Opracowany i wdrożony przez SUPERMEDIA Interactive serwis Raportu Rocznego dla Grupy Orlen otrzymał tytuł „Najlepszy Raport Roczny w Internecie”. Konkurs już po raz szósty zorganizował Instytut Rachunkowości i Podatków. Jest to trzeci rok z rzędu, kiedy ORLEN prezentuje swój Raport Roczny w sieci w oparciu o rozwiązanie zaproponowane przez SMI.
Celem konkursu IRIP jest promowanie raportów rocznych głównie spółek giełdowych (i innych, które mają taki obowiązek) przygotowanych zgodnie ze standardami MSSF/MSR (Międzynarodowe Standardy Rachunkowości) z punktu widzenia wartości użytkowej dla akcjonariuszy i inwestorów.
Raport roczny w postaci serwisu on-line to nie tylko wygodne i użyteczne narzędzie dla akcjonariuszy i inwestorów, ale i oszczędność dla firmy. Serwis z raportem rocznym Grupy Orlen odwiedziło ponad 60 tys. użytkowników – żadna z firm nie drukuje swoich raportów w takim nakładzie.
Więcej na temat serwisu z raportem rocznym można znaleźć case study tego projektu.
Aby zapoznać się z ofertą na przygotowanie Raportu Rocznego kliknij w link
Celem konkursu IRIP jest promowanie raportów rocznych głównie spółek giełdowych (i innych, które mają taki obowiązek) przygotowanych zgodnie ze standardami MSSF/MSR (Międzynarodowe Standardy Rachunkowości) z punktu widzenia wartości użytkowej dla akcjonariuszy i inwestorów.
Raport roczny w postaci serwisu on-line to nie tylko wygodne i użyteczne narzędzie dla akcjonariuszy i inwestorów, ale i oszczędność dla firmy. Serwis z raportem rocznym Grupy Orlen odwiedziło ponad 60 tys. użytkowników – żadna z firm nie drukuje swoich raportów w takim nakładzie.
Więcej na temat serwisu z raportem rocznym można znaleźć case study tego projektu.
Aby zapoznać się z ofertą na przygotowanie Raportu Rocznego kliknij w link