Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
Portale społecznościowe - szansa czy zagrożenie dla marki? [2010-11-22]
Portale społecznościowe cieszą się ciągle rosnącą popularnością. Jeszcze do niedawna, na naszym rynku prym wiodły takie marki jak Grono.net, Fotka.pl, branżowy Goldenline.pl czy Nasza-klasa.pl (obecnie Nk.pl), jednak, od kilkunastu miesięcy, dominującą rolę odgrywa Facebook.com. Facebook zdominował nasze życie. Wkradał się delikatnie i powoli, dając nam coraz szersze możliwości związane z posiadaniem konta. Można już stwierdzić, że uzależnił nas od siebie.
Jeszcze przed założeniem strony dla naszej marki, powinniśmy się zastanowić, co tak naprawdę chcemy osiągnąć. Czy nasze działania mają koncentrować się wyłącznie na czasowej promocji określonego produktu, czy też będą mieć charakter długofalowy, którego celem będzie budowanie pozytywnego wizerunku marki i jego umacnianie.
Zapraszamy do lektury naszego artykułu "Portale społecznościowe - szansa czy zagrożenie dla marki?", który został opublikowany w serwisie Marketingowiec w dziale wiedza / artykuły eksperckie.
Przejdź do artykułu
Jeszcze przed założeniem strony dla naszej marki, powinniśmy się zastanowić, co tak naprawdę chcemy osiągnąć. Czy nasze działania mają koncentrować się wyłącznie na czasowej promocji określonego produktu, czy też będą mieć charakter długofalowy, którego celem będzie budowanie pozytywnego wizerunku marki i jego umacnianie.
Zapraszamy do lektury naszego artykułu "Portale społecznościowe - szansa czy zagrożenie dla marki?", który został opublikowany w serwisie Marketingowiec w dziale wiedza / artykuły eksperckie.
Przejdź do artykułu