Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
SUPERMEDIA Interactive w IAB [2010-09-28]
23 września SUPERMEDIA Interactive została przyjęta do grona członków Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. SMI włączy się w prace grup roboczych: agencje interaktywne, mobile marketing, technologie i edukacja.
Interactive Advertising Bureau działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się agencje interaktywne, portale i wortale internetowe oraz sieci reklamowe. Obecnie IAB liczy 149 członków.
„Doceniamy rolę, jaką IAB pełni na polskim rynku internetowym. Cieszymy się, że nasza firma została przyjęta do grona członków tak ważnej dla naszej branży instytucji. Chcemy jak najszybciej aktywnie włączyć się w działania prowadzone przez IAB. Rozpoczniemy od grup roboczych związanych z najważniejszymi dla nas obszarami – Internetem, marketingiem mobilnym i technologią. Wesprzemy również działania edukacyjne prowadzone przez IAB. Liczymy na owocną współpracę.” – komentuje Mariusz Steć, dyrektor zarządzający SMI.
Interactive Advertising Bureau działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się agencje interaktywne, portale i wortale internetowe oraz sieci reklamowe. Obecnie IAB liczy 149 członków.
„Doceniamy rolę, jaką IAB pełni na polskim rynku internetowym. Cieszymy się, że nasza firma została przyjęta do grona członków tak ważnej dla naszej branży instytucji. Chcemy jak najszybciej aktywnie włączyć się w działania prowadzone przez IAB. Rozpoczniemy od grup roboczych związanych z najważniejszymi dla nas obszarami – Internetem, marketingiem mobilnym i technologią. Wesprzemy również działania edukacyjne prowadzone przez IAB. Liczymy na owocną współpracę.” – komentuje Mariusz Steć, dyrektor zarządzający SMI.