Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
SMI obsługuje Super Kasyno [2010-09-13]
Dziś ruszyła kolejna edycja loterii audioteksowej Super Kasyno, organizowanej przez spółkę Murator S.A. wydawcę „Super Expressu”. Obsługą mobilną loterii zajmuje się Supermedia Interactive. Loteria potrwa do 28 listopada 2010r.
Super Kasyno jest projektem prosprzedażowym. Zabawa opiera się na grze typu Bingo. Uczestnicy otrzymają specjalne karty do gry, z zaznaczonymi losowo liczbami, ustawionymi w czterech rzędach. Ich zadaniem jest zakreślanie liczb drukowanych na łamach dziennika w dni robocze od 14 września do 28 listopada. Skreślenie całego rzędu liczb, uprawnia do odebrania nagrody, której wartość podana jest na karcie z lewej strony rzędu. Dodatkowo w loterii można wygrać nagrody dzienne, które będą rozlosowane wśród uczestników, którzy za pomocą SMSów zgłoszą się do zabawy, rejestrując unikatowy numer swojej karty do gry. Można również ubiegać się o nagrody weekendowe, które można uzyskać przesyłając SMSem odpowiedź na pytania drukowane w piątkowych i sobotnich wydaniach „Super Expressu”.
Loteria podzielona jest na trzy edycje. W każdej obowiązywać będzie inna karta do gry. Karty zostaną dołączone do całego nakładu „Super Expressu” 13 i 14 września, 11 i 12 października oraz 8 i 9 listopada. W loterii do wygrania są nagrody pieniężne o wartości od 1 do 50 tysięcy złotych. Ich łączna pula wynosi 500 000 zł.
Loteria zorganizowana jest za zgodą Dyrektora Izby Celnej. Za obsługę mobilną odpowiada Supermedia Interactive. W projekcie wykorzystana została autorska platforma mobilna SMI - SMConnect. Kampania promocyjna loterii obejmuje ogólnopolską telewizję radio i Internet oraz łamy „Super Expressu”. Pomysł projektu loterii oraz kreacja kampanii zostały przygotowane przez dział komunikacji marketingowej „Super Expressu”, za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Starcom oraz Grupa Mediowa Time.
Super Kasyno jest projektem prosprzedażowym. Zabawa opiera się na grze typu Bingo. Uczestnicy otrzymają specjalne karty do gry, z zaznaczonymi losowo liczbami, ustawionymi w czterech rzędach. Ich zadaniem jest zakreślanie liczb drukowanych na łamach dziennika w dni robocze od 14 września do 28 listopada. Skreślenie całego rzędu liczb, uprawnia do odebrania nagrody, której wartość podana jest na karcie z lewej strony rzędu. Dodatkowo w loterii można wygrać nagrody dzienne, które będą rozlosowane wśród uczestników, którzy za pomocą SMSów zgłoszą się do zabawy, rejestrując unikatowy numer swojej karty do gry. Można również ubiegać się o nagrody weekendowe, które można uzyskać przesyłając SMSem odpowiedź na pytania drukowane w piątkowych i sobotnich wydaniach „Super Expressu”.
Loteria podzielona jest na trzy edycje. W każdej obowiązywać będzie inna karta do gry. Karty zostaną dołączone do całego nakładu „Super Expressu” 13 i 14 września, 11 i 12 października oraz 8 i 9 listopada. W loterii do wygrania są nagrody pieniężne o wartości od 1 do 50 tysięcy złotych. Ich łączna pula wynosi 500 000 zł.
Loteria zorganizowana jest za zgodą Dyrektora Izby Celnej. Za obsługę mobilną odpowiada Supermedia Interactive. W projekcie wykorzystana została autorska platforma mobilna SMI - SMConnect. Kampania promocyjna loterii obejmuje ogólnopolską telewizję radio i Internet oraz łamy „Super Expressu”. Pomysł projektu loterii oraz kreacja kampanii zostały przygotowane przez dział komunikacji marketingowej „Super Expressu”, za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Starcom oraz Grupa Mediowa Time.