Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
Weronika Sobolak dołączyła do SMI [2010-09-03]
Weronika Sobolak dołączyła do działu Client Service SUPERMEDIA Interactive jako nowy account manager. Odpowiada za obsługę dotychczasowych klientów SMI oraz pozyskanie nowych kontaktów handlowych.
Weronika Sobolak wcześniej pracowała na stanowisku account managera w agencji interaktywnej Dialogix. Odpowiadała m.in. za koordynację kampanii e-mailowych, współpracę z domami mediowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów. Prowadziła projekty dla marek takich jak: Skoda, Renault, Fiat, Chevrolet, Nissan, BMW, HP, Netia, Play, Plus GSM, PKO BP, BZ WBK. Wcześniej współpracowała jako konsultant z Radiem PiN i jako dziennikarz z Gazetą Finansową. Była też zatrudniona jako team coordinator w agencji PR Message House. Jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, gdzie ukończyła socjologię ze specjalizacją w zakresie socjologii Internetu.
W SMI wzmocniła dział Client Service i pracuje pod kierownictwem Anny Kopczyńskiej – dyrektora ds. obsługi klienta.
Weronika Sobolak wcześniej pracowała na stanowisku account managera w agencji interaktywnej Dialogix. Odpowiadała m.in. za koordynację kampanii e-mailowych, współpracę z domami mediowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów. Prowadziła projekty dla marek takich jak: Skoda, Renault, Fiat, Chevrolet, Nissan, BMW, HP, Netia, Play, Plus GSM, PKO BP, BZ WBK. Wcześniej współpracowała jako konsultant z Radiem PiN i jako dziennikarz z Gazetą Finansową. Była też zatrudniona jako team coordinator w agencji PR Message House. Jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, gdzie ukończyła socjologię ze specjalizacją w zakresie socjologii Internetu.
W SMI wzmocniła dział Client Service i pracuje pod kierownictwem Anny Kopczyńskiej – dyrektora ds. obsługi klienta.