Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
Zostań głosem TomTom’a na Eska.pl [2010-08-09]
W serwisie Eska.pl wystartowała podstrona promująca wspólną akcję Radia Eska i TomTom pod hasłem „Zostań głosem TomToma’a. Projekt przygotowała SUPERMEDIA Interactive.
Podstrona akcji została osadzona w serwisie Eska.pl. Jej celem jest promocja letniego konkursu Radia ESKA i TomTom. Zadaniem słuchaczy jest nagranie własnej wersji komend nawigacji samochodowej, będących parodią głosu i stylu komunikacji ulubionego bohatera filmowego. Głos zwycięzcy zostanie udostępniony w nawigacjach TomTom, które pojawią się na rynku jesienią. Nagrodą główną w konkursie jest najnowszy model Fiata Punto Evo z wbudowaną nawigacją TomTom.
Strona umożliwia osobom zainteresowanym konkursem pozyskanie informacji o zasadach zabawy oraz przesłanie zgłoszenia. Jest zintegrowana z Klubem ESKI i wyposażona w mechanizm głosowania, co pozwala klubowiczom na typowanie najlepszych ich zdaniem parodii, które wezmą udział w finale akcji. Na stronie jest również miejsce na relacje z imprez towarzyszących konkursowi, jakie odbywają się w sierpniu w sklepach Media Markt i Saturn w sześciu miastach Polski: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu oraz Gdańsku. Serwis jest przygotowany do obsługi plików audio i video, które wzbogacają jego kontent i urozmaicają zabawę.
Opracowaniem kreacji strony oraz jej wdrożeniem i obsługą w czasie trwania konkursu zajmuje się SUPERMEDIA Interactive. Koncepcję akcji przygotowała Pracowania Kreatywna TIME 100%. Za prowadzenie konkursu na antenie Radia ESKA odpowiada DJ Jankes – gospodarz programu ImprEska. Konkurs potrwa do 21 sierpnia 2010 roku. Ostateczny wynik zostanie ogłoszony na antenie Radia ESKA w niedzielę 22 sierpnia.
Podstrona akcji została osadzona w serwisie Eska.pl. Jej celem jest promocja letniego konkursu Radia ESKA i TomTom. Zadaniem słuchaczy jest nagranie własnej wersji komend nawigacji samochodowej, będących parodią głosu i stylu komunikacji ulubionego bohatera filmowego. Głos zwycięzcy zostanie udostępniony w nawigacjach TomTom, które pojawią się na rynku jesienią. Nagrodą główną w konkursie jest najnowszy model Fiata Punto Evo z wbudowaną nawigacją TomTom.
Strona umożliwia osobom zainteresowanym konkursem pozyskanie informacji o zasadach zabawy oraz przesłanie zgłoszenia. Jest zintegrowana z Klubem ESKI i wyposażona w mechanizm głosowania, co pozwala klubowiczom na typowanie najlepszych ich zdaniem parodii, które wezmą udział w finale akcji. Na stronie jest również miejsce na relacje z imprez towarzyszących konkursowi, jakie odbywają się w sierpniu w sklepach Media Markt i Saturn w sześciu miastach Polski: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu oraz Gdańsku. Serwis jest przygotowany do obsługi plików audio i video, które wzbogacają jego kontent i urozmaicają zabawę.
Opracowaniem kreacji strony oraz jej wdrożeniem i obsługą w czasie trwania konkursu zajmuje się SUPERMEDIA Interactive. Koncepcję akcji przygotowała Pracowania Kreatywna TIME 100%. Za prowadzenie konkursu na antenie Radia ESKA odpowiada DJ Jankes – gospodarz programu ImprEska. Konkurs potrwa do 21 sierpnia 2010 roku. Ostateczny wynik zostanie ogłoszony na antenie Radia ESKA w niedzielę 22 sierpnia.