Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
SUPERMEDIA z nowym serwisem internetowym [2010-02-10]
SUPERMEDIA uruchomiła nowy serwis internetowy. Głównym celem projektu było wzmocnienie funkcji promocyjno-sprzedażowych strony.
W nowym serwisie główny nacisk położono na wyróżnienie informacji związanych ze sprzedażą i prezentacją produktów. Kluczowy obszar strony głównej zajmują dwa duże bannery prezentujące ofertę SUPERMEDIA dla dwóch najważniejszych grup klientów: osiedlowych i biznesowych. Już z tego poziomu klient może wybrać interesujące go usługi (np. Internet, telefon) i zapoznać się z ofertą spółki w tym zakresie.
Ważnym celem projektu było zwiększenie interakcyjności strony. Widać to szczególnie w części dla klientów osiedlowych, w której wprowadzono narzędzia ułatwiające wybór właściwego wariantu oferty, takie jak kalkulator cen usług czy kalkulator szybkości ściągania plików o danej pojemności przy różnych prędkościach łącza. Opracowane zostały także specjalne interaktywne mapy pozwalające na sprawdzenie dostępności usług w różnych punktach Warszawy. W serwisie wprowadzono zabezpieczone filtrami antyspamowymi formularze kontaktowe, pozwalające na przesłanie zapytania ofertowego bezpośrednio ze strony.
Jednym z celów projektu był graficzny restyling serwisu. Grafika nowej strony jest nowoczesna i przejrzysta. Podkreśla wartości związane z marką, takie jak doskonała jakość i przyjazny charakter oraz zaawansowane technologie.
Serwis jest dostępny pod adresem www.supermedia.pl. Za jego zaprojektowanie i wdrożenie odpowiadała spółka SUPERMEDIA Interactive, która została wydzielona ze struktur SUPERMEDIA w 2007 roku i obecnie należy do tej samej grupy kapitałowej – ZPR.
W nowym serwisie główny nacisk położono na wyróżnienie informacji związanych ze sprzedażą i prezentacją produktów. Kluczowy obszar strony głównej zajmują dwa duże bannery prezentujące ofertę SUPERMEDIA dla dwóch najważniejszych grup klientów: osiedlowych i biznesowych. Już z tego poziomu klient może wybrać interesujące go usługi (np. Internet, telefon) i zapoznać się z ofertą spółki w tym zakresie.
Ważnym celem projektu było zwiększenie interakcyjności strony. Widać to szczególnie w części dla klientów osiedlowych, w której wprowadzono narzędzia ułatwiające wybór właściwego wariantu oferty, takie jak kalkulator cen usług czy kalkulator szybkości ściągania plików o danej pojemności przy różnych prędkościach łącza. Opracowane zostały także specjalne interaktywne mapy pozwalające na sprawdzenie dostępności usług w różnych punktach Warszawy. W serwisie wprowadzono zabezpieczone filtrami antyspamowymi formularze kontaktowe, pozwalające na przesłanie zapytania ofertowego bezpośrednio ze strony.
Jednym z celów projektu był graficzny restyling serwisu. Grafika nowej strony jest nowoczesna i przejrzysta. Podkreśla wartości związane z marką, takie jak doskonała jakość i przyjazny charakter oraz zaawansowane technologie.
Serwis jest dostępny pod adresem www.supermedia.pl. Za jego zaprojektowanie i wdrożenie odpowiadała spółka SUPERMEDIA Interactive, która została wydzielona ze struktur SUPERMEDIA w 2007 roku i obecnie należy do tej samej grupy kapitałowej – ZPR.