Strona główna / Centrum prasowe

Centrum prasowe

Jak raportować, to w Internecie [2010-03-17]

Raportowanie to jeden z obszarów działania każdej firmy. Wraz z rozwojem ekonomicznego i społecznego znaczenia korporacji, jego rola w budowaniu pozytywnego wizerunku w otoczeniu wzrasta. Tradycyjne raporty opracowywane były w formie drukowanej. Rozwój Internetu dostarcza firmom nowych narzędzi pozwalających na skuteczniejszą komunikację z odbiorcami. Raportowanie online jest szczególnie istotne w zarządzaniu relacjami z inwestorami. Jego znaczenie rośnie też w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu.

Jak wykorzystać potencjał Internetu do usprawnienia procesu raportowania?

W przygotowanym przez SUPERMEDIA Interactive artykule można znaleźć informacje o sposobach raportowania w Internecie, obszarach raportowania, w których warto sięgać po rozwiązania internetowe oraz przykłady ciekawych raportów online z rynków zagranicznych i opis wdrożeń przeprowadzonych przez SMI w Polsce dla PKN ORLEN.  Tekst został opublikowany w marcu na portalu Interaktywnie.com

Pobierz artykuł:  Jak raportować, to w Internecie
Zobacz case study z wdrożenia Raportu Rocznego online dla PKN ORLEN
Zobacz case study z wdrożenia Raportu Odpowiedzialnego Biznesu online dla PKN ORLEN

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
Joanna Beisert, tel.: (22) 829 65 52
Wioletta Dudek, tel.: (22) 829 65 57

Szukaj

Czy wiesz, że...

W sierpniu 1993 powstała pierwsza polska strona WWW należąca do Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego. Można ją zobaczyć tutaj.

Źródło: Kalendarium ICM

Następna ciekawostka