Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
SMI i BR-and dla drugiej edycji Unilevergame [2010-03-01]
Trwa druga edycja międzynarodowego konkursu dla studentów w formie interaktywnej gry biznesowej - Unilevergame. Za realizację projektu odpowiadają firmy BR-and oraz SUPERMEDIA Interactive.
Podobnie jak w zeszłym roku, studenci walczą o dodatkowe punkty w procesie rekrutacji do Programu Praktyk Letnich Unilevera. Jeszcze przez pięć tygodni będą gościć w wirtualnym świecie Unilevera, w którym będą podróżować przez krainy reprezentujące najważniejsze rynki i marki koncernu. Czekają tam na nich gry zręcznościowe i zadania, związane z różnymi obszarami działania firmy, dające im możliwość zdobycia praktycznej wiedzy biznesowej. Gra będzie kontynuowana do końca marca, a co tydzień w serwisie www.unilevergame.com pojawiają się nowe zadania do rozwiązania.
„Pierwsza edycja Unilevergame cieszyła się dużym zainteresowaniem. Strony konkursu odwiedziło 23 000 osób, a niemal 11 000 zarejestrowało się i uczestniczyło w grze. Cieszę się, że w tym roku Unilever zdecydował się na kontynuację konkursu i że nasi klienci sięgają po ciekawe rozwiązania internetowe nie tylko w działaniach marketingowych, ale również w innych obszarach, takich jak zarządzanie zasobami ludzkimi.” – komentuje Anna Kopczyńska, Dyrektor ds. Obsługi Klienta, SUPERMEDIA Interactive
Za realizację projektu odpowiadają firmy SUPERMEDIA Interactive i BR-and.
Podobnie jak w zeszłym roku, studenci walczą o dodatkowe punkty w procesie rekrutacji do Programu Praktyk Letnich Unilevera. Jeszcze przez pięć tygodni będą gościć w wirtualnym świecie Unilevera, w którym będą podróżować przez krainy reprezentujące najważniejsze rynki i marki koncernu. Czekają tam na nich gry zręcznościowe i zadania, związane z różnymi obszarami działania firmy, dające im możliwość zdobycia praktycznej wiedzy biznesowej. Gra będzie kontynuowana do końca marca, a co tydzień w serwisie www.unilevergame.com pojawiają się nowe zadania do rozwiązania.
„Pierwsza edycja Unilevergame cieszyła się dużym zainteresowaniem. Strony konkursu odwiedziło 23 000 osób, a niemal 11 000 zarejestrowało się i uczestniczyło w grze. Cieszę się, że w tym roku Unilever zdecydował się na kontynuację konkursu i że nasi klienci sięgają po ciekawe rozwiązania internetowe nie tylko w działaniach marketingowych, ale również w innych obszarach, takich jak zarządzanie zasobami ludzkimi.” – komentuje Anna Kopczyńska, Dyrektor ds. Obsługi Klienta, SUPERMEDIA Interactive
Za realizację projektu odpowiadają firmy SUPERMEDIA Interactive i BR-and.