Strona główna / Centrum prasowe

Centrum prasowe

SMI i BR-and dla drugiej edycji Unilevergame [2010-03-01]

Trwa druga edycja międzynarodowego konkursu dla studentów w formie interaktywnej gry biznesowej - Unilevergame. Za realizację projektu odpowiadają firmy BR-and oraz SUPERMEDIA Interactive.

Podobnie jak w zeszłym roku, studenci walczą o dodatkowe punkty w procesie rekrutacji do Programu Praktyk Letnich Unilevera. Jeszcze przez pięć tygodni będą gościć w wirtualnym świecie Unilevera, w którym będą podróżować przez krainy reprezentujące najważniejsze rynki i marki koncernu. Czekają tam na nich gry zręcznościowe i zadania, związane z różnymi obszarami działania firmy, dające im możliwość zdobycia praktycznej wiedzy biznesowej. Gra będzie kontynuowana do końca marca, a co tydzień w serwisie www.unilevergame.com  pojawiają się nowe zadania do rozwiązania.

„Pierwsza edycja Unilevergame cieszyła się dużym zainteresowaniem. Strony konkursu odwiedziło 23 000 osób, a niemal 11 000 zarejestrowało się i uczestniczyło w grze. Cieszę się, że w tym roku Unilever zdecydował się na kontynuację konkursu i że nasi klienci sięgają po ciekawe rozwiązania internetowe nie tylko w działaniach marketingowych, ale również w innych obszarach, takich jak zarządzanie zasobami ludzkimi.” – komentuje Anna Kopczyńska, Dyrektor ds. Obsługi Klienta, SUPERMEDIA Interactive

Za realizację projektu odpowiadają firmy SUPERMEDIA Interactive i BR-and.

Szukaj

Czy wiesz, że...

Za prekursora wszystkich współczesnych przeglądarek internetowych można uznać opracowaną w 1993 roku przeglądarkę Mosaic.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka