Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
Nowa osoba w dziale Client Service SMI [2010-01-08]
Kamila Żurawska dołączyła do działu Client Service Supermedia Interactive. Objęła stanowisko Account Managera.
Kamila zajmie się obsługą klientów i pozyskiwaniem nowych kontraktów. Do jej obowiązków będzie należeć koordynacja przebiegu i realizacji projektów internetowych, opracowanie ofert handlowych oraz koncepcji rozwiązań internetowych dla klientów SMI.
Z branżą internetową jest związana od 2006 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w agencji interaktywnej należącej do Internet Group - Interactive Marketing Partner, gdzie pracowała jako Account Manager i Jet. Mail Product Manager oraz w SARE, gdzie była zatrudniona na stanowisku Business Development Managera.
Kamila Żurawska zastąpi Michała Plutę, który w listopadzie ubiegłego roku przeszedł z SMI do Grupy Radiowej TIME, należącej do tej samej grupy kapitałowej (Grupa ZPR). Na razie Supermedia Interactive nie planuje dalszej rekrutacji do działu Client Service.
Kamila zajmie się obsługą klientów i pozyskiwaniem nowych kontraktów. Do jej obowiązków będzie należeć koordynacja przebiegu i realizacji projektów internetowych, opracowanie ofert handlowych oraz koncepcji rozwiązań internetowych dla klientów SMI.
Z branżą internetową jest związana od 2006 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w agencji interaktywnej należącej do Internet Group - Interactive Marketing Partner, gdzie pracowała jako Account Manager i Jet. Mail Product Manager oraz w SARE, gdzie była zatrudniona na stanowisku Business Development Managera.
Kamila Żurawska zastąpi Michała Plutę, który w listopadzie ubiegłego roku przeszedł z SMI do Grupy Radiowej TIME, należącej do tej samej grupy kapitałowej (Grupa ZPR). Na razie Supermedia Interactive nie planuje dalszej rekrutacji do działu Client Service.