Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
Grupa Paradyż uruchomiła Internetową Platformę Sprzedażową [2009-11-30]
Platforma to interaktywne narzędzie wspierające sprzedaż asortymentu promocyjnego Grupy Paradyż. Została opracowana przez SUPERMEDIA Interactive jako aplikacja dedykowana, zintegrowana ze stosowanym przez Ceramikę Paradyż systemem magazynowym.
Bezpośrednimi użytkownikami Internetowej Platformy Sprzedażowej są dealerzy Grupy Paradyż. Pośrednio - poprzez powiązania z dealerami, z platformy będą również korzystać punkty sprzedaży detalicznej. Jednym z głównych założeń narzędzia jest dotarcie do jak największej grupy odbiorców i umożliwienie klientom nieograniczonego miejscem ani czasem dostępu do oferty promocyjnej.
Wdrożenie platformy ma na celu usprawnienie procesu sprzedaży asortymentu promocyjnego według schematu firma – dealer – punkt sprzedaży detalicznej. Platforma została zintegrowana ze stosowanym przez Ceramikę Paradyż systemem magazynowym firmy IFS. Dzięki temu produkty wystawione do sprzedaży są automatycznie pobierane z systemu, do którego trafiają również wszystkie zamówienia składane za pośrednictwem platformy.
Platforma umożliwia Grupie Paradyż definiowanie aukcji, ofert specjalnych, ofert dnia. Każdy dealer współpracujący z firmą ma własne konto, które pozwala mu na uczestnictwo w aukcjach, określenie marży na sprzedawane przez siebie produkty, składanie i przyjmowanie zamówień, wybór współpracujących punktów sprzedaży detalicznej. Za pośrednictwem platformy można dokonywać zakupów w formie klasycznej (koszyk/zamówienia) oraz w formie aukcji wieloprzedmiotowych. Zastosowany mechanizm jest podobny do tych, które wykorzystywane są w popularnych serwisach aukcyjnych, dzięki czemu obsługa platformy jest prosta. Znalezienie odpowiedniej oferty ułatwia zaawansowana wyszukiwarka, pozwalająca na przeglądanie produktów według wielu zmiennych opisujących ich cechy (np. kolor, jakość, format) oraz dane związane ze sprzedażą (np. dostępna ilość, poziom przeceny, sposób pakowania).
Platforma została zaprojektowana i wdrożona przez SUPERMEDIA Interactive. Jest to aplikacja dedykowana, bazująca na systemie zarządzania treścią SMI - Content Manager 3.0. Projekt został pozyskany dzięki wygranemu w czerwcu konkursowi ofert.
Bezpośrednimi użytkownikami Internetowej Platformy Sprzedażowej są dealerzy Grupy Paradyż. Pośrednio - poprzez powiązania z dealerami, z platformy będą również korzystać punkty sprzedaży detalicznej. Jednym z głównych założeń narzędzia jest dotarcie do jak największej grupy odbiorców i umożliwienie klientom nieograniczonego miejscem ani czasem dostępu do oferty promocyjnej.
Wdrożenie platformy ma na celu usprawnienie procesu sprzedaży asortymentu promocyjnego według schematu firma – dealer – punkt sprzedaży detalicznej. Platforma została zintegrowana ze stosowanym przez Ceramikę Paradyż systemem magazynowym firmy IFS. Dzięki temu produkty wystawione do sprzedaży są automatycznie pobierane z systemu, do którego trafiają również wszystkie zamówienia składane za pośrednictwem platformy.
Platforma umożliwia Grupie Paradyż definiowanie aukcji, ofert specjalnych, ofert dnia. Każdy dealer współpracujący z firmą ma własne konto, które pozwala mu na uczestnictwo w aukcjach, określenie marży na sprzedawane przez siebie produkty, składanie i przyjmowanie zamówień, wybór współpracujących punktów sprzedaży detalicznej. Za pośrednictwem platformy można dokonywać zakupów w formie klasycznej (koszyk/zamówienia) oraz w formie aukcji wieloprzedmiotowych. Zastosowany mechanizm jest podobny do tych, które wykorzystywane są w popularnych serwisach aukcyjnych, dzięki czemu obsługa platformy jest prosta. Znalezienie odpowiedniej oferty ułatwia zaawansowana wyszukiwarka, pozwalająca na przeglądanie produktów według wielu zmiennych opisujących ich cechy (np. kolor, jakość, format) oraz dane związane ze sprzedażą (np. dostępna ilość, poziom przeceny, sposób pakowania).
Platforma została zaprojektowana i wdrożona przez SUPERMEDIA Interactive. Jest to aplikacja dedykowana, bazująca na systemie zarządzania treścią SMI - Content Manager 3.0. Projekt został pozyskany dzięki wygranemu w czerwcu konkursowi ofert.