Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
Nowa strona Volkswagen Poznań [2009-08-24]
Volkswagen Poznań Sp. z o.o. wdrożył nowy serwis internetowy. Strona internetowa spółki została zoptymalizowana pod względem technologicznym i dostosowana do międzynarodowych norm prezentacji wynikających z Corporate Identity. Projekt został zrealizowany przez Centrum Kompetencyjne SUPERMEDIA Interactive w Poznaniu.
W serwisie prezentowane są zarówno informacje korporacyjne jak i produktowe. Nowością jest opracowana przez SMI aplikacja dedykowana - formularz rekrutacji on-line. Formularz umożliwia kandydatom złożenie podania o pracę za pośrednictwem stron internetowych. Dane kandydatów trafiają bezpośrednio na skrzynki e-mailowe osób odpowiedzialnych za rekrutację.
„Ważnym celem projektu był upgrade systemu zarządzania treścią Content Manager, będącego podstawą serwisu Volkswagena, do najaktualniejszej wersji 3.0. Pozwala to na zwiększenie bezpieczeństwa i wydajności serwisu, implementację funkcjonalności w pełni dostosowanych do potrzeb klienta i swobodny rozwój serwisu w przyszłości. W projekcie położyliśmy też nacisk na ujednolicenie i optymalizację architektury informacji.”– mówi Łukasz Pustkowski – Project Manager SMI, prowadzący projekt dla Volkswagena.
Nowy serwis Volkswagena zawiera wiele elementów dotyczących wizerunku firmy, – m.in. wyraźnie wyeksponowane logo, duże bannery flashowe prezentujące produkty oraz fabrykę i galerie zdjęć umożliwiające pobranie plików w wysokiej rozdzielczości.
Serwis działa pod adresem www.volkswagen-poznan.pl. Projekt został zrealizowany w ramach stałej współpracy SUPERMEDIA Interactive z Volkswagenem Poznań Sp. z o.o.
W serwisie prezentowane są zarówno informacje korporacyjne jak i produktowe. Nowością jest opracowana przez SMI aplikacja dedykowana - formularz rekrutacji on-line. Formularz umożliwia kandydatom złożenie podania o pracę za pośrednictwem stron internetowych. Dane kandydatów trafiają bezpośrednio na skrzynki e-mailowe osób odpowiedzialnych za rekrutację.
„Ważnym celem projektu był upgrade systemu zarządzania treścią Content Manager, będącego podstawą serwisu Volkswagena, do najaktualniejszej wersji 3.0. Pozwala to na zwiększenie bezpieczeństwa i wydajności serwisu, implementację funkcjonalności w pełni dostosowanych do potrzeb klienta i swobodny rozwój serwisu w przyszłości. W projekcie położyliśmy też nacisk na ujednolicenie i optymalizację architektury informacji.”– mówi Łukasz Pustkowski – Project Manager SMI, prowadzący projekt dla Volkswagena.
Nowy serwis Volkswagena zawiera wiele elementów dotyczących wizerunku firmy, – m.in. wyraźnie wyeksponowane logo, duże bannery flashowe prezentujące produkty oraz fabrykę i galerie zdjęć umożliwiające pobranie plików w wysokiej rozdzielczości.
Serwis działa pod adresem www.volkswagen-poznan.pl. Projekt został zrealizowany w ramach stałej współpracy SUPERMEDIA Interactive z Volkswagenem Poznań Sp. z o.o.