Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
SMI pomaga ORLENOWI rozdać miażdżące nagrody [2009-07-22]
SUPERMEDIA Interactive opracowała stronę internetową promującą loterię Miażdżące nagrody. SMI przygotowała również grę zręcznościową towarzyszącą loterii i kreacje reklamowe do promocji online. Konkurs potrwa do 13 września. Ma charakter pro-sprzedażowy i jest związany z programem lojalnościowym VITAY.
Serwis eksponuje nagrody rzeczowe, które można wygrać w loterii - Jeepa Wranglera i quady. Użytkownicy strony mogą dowiedzieć się z niej o warunkach wzięcia udziału w loterii, zapoznać się z opisami nagród, sprawdzić listę zwycięzców aktualizowaną co tydzień w serwisie. Mogą również zagrać w przygotowaną specjalnie dla nich grę zręcznościową. Serwis www.miazdzacenagrody.orlen.pl został opracowany w technologii flash. Grafika strony nawiązuje do kreacji kampanii reklamowej w mediach tradycyjnych.
Loteria będzie trwać do 13 września. Warunkiem udziału jest dokonanie zakupu paliwa, produktów lub usług na stacjach ORLEN i ich odnotowanie na karcie VITAY. Losowania odbywają się co tydzień. Spośród wszystkich osób, które dokonały zakupów premiowanych punktami VITAY, losowanych będzie 7 numerów kart, których użytkownicy otrzymają 1 000 000 punktów VITAY i 1 numer nagrodzony quadem. Zwycięzca nagrody głównej – Jeepa Wranglera – zostanie wyłoniony w losowaniu 15 września. Lista zwycięskich kart i szczegółowy regulamin konkursu dostępne są na stronie internetowej.
SUPERMEDIA Interactive wykonała serwis dedykowany loterii i zapewniła jego hosting, przygotowała grę zręcznościową oraz trzy linie nośników reklamowych wykorzystywanych w kampanii online. Kampanię realizuje agencja Next.
Serwis eksponuje nagrody rzeczowe, które można wygrać w loterii - Jeepa Wranglera i quady. Użytkownicy strony mogą dowiedzieć się z niej o warunkach wzięcia udziału w loterii, zapoznać się z opisami nagród, sprawdzić listę zwycięzców aktualizowaną co tydzień w serwisie. Mogą również zagrać w przygotowaną specjalnie dla nich grę zręcznościową. Serwis www.miazdzacenagrody.orlen.pl został opracowany w technologii flash. Grafika strony nawiązuje do kreacji kampanii reklamowej w mediach tradycyjnych.
Loteria będzie trwać do 13 września. Warunkiem udziału jest dokonanie zakupu paliwa, produktów lub usług na stacjach ORLEN i ich odnotowanie na karcie VITAY. Losowania odbywają się co tydzień. Spośród wszystkich osób, które dokonały zakupów premiowanych punktami VITAY, losowanych będzie 7 numerów kart, których użytkownicy otrzymają 1 000 000 punktów VITAY i 1 numer nagrodzony quadem. Zwycięzca nagrody głównej – Jeepa Wranglera – zostanie wyłoniony w losowaniu 15 września. Lista zwycięskich kart i szczegółowy regulamin konkursu dostępne są na stronie internetowej.
SUPERMEDIA Interactive wykonała serwis dedykowany loterii i zapewniła jego hosting, przygotowała grę zręcznościową oraz trzy linie nośników reklamowych wykorzystywanych w kampanii online. Kampanię realizuje agencja Next.