Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
Bajkowa pisanka – rozstrzygnięcie konkursu [2009-04-23]
21 kwietnia rozstrzygnięty został wielkanocny konkurs Bajkowa Pisanka zorganizowany przez SUPERMEDIA Interactive i IDMnet. W konkursie oddano ponad 15 000 głosów. Nagrodzone życzenia prezentowane są na stronie: www.bajkowa-pisanka.pl.
Konkurs polegał na tworzeniu i dodawaniu do serwisu życzeń wielkanocnych. Najpopularniejsze życzenia zostały wyłonione przez głosowanie internautów. Za pośrednictwem strony można było również przesłać życzenia swoim znajomym. Podczas trwania konkursu od 7 do 14 kwietnia do Bajkowej Pisanki dodano ponad 1500 unikalnych życzeń i oddano przeszło 15 000 głosów. Zwyciężyły życzenia: romantycznych chwil na ciepłej plaży, smacznego jajka i mokrego dyngusa oraz ciepłej wody w lany poniedziałek. Do zwycięzców trafią nagrody – bony towarowe TESCO, gry komputerowe, filmy DVD i płyty audio.
Bajkowa pisanka była pierwszym projektem realizowanym przez SMI i IDMnet w ramach podjętej w kwietniu strategicznej współpracy. SUPERMEDIA Interactive odpowiadała za wdrożenie strony konkursowej, a IDMnet za promocję. Patronat nad stroną objęły: TESCO i Knorr. A patronami medialnymi serwisu były portale: eska.pl i we-dwoje.pl.
Konkurs polegał na tworzeniu i dodawaniu do serwisu życzeń wielkanocnych. Najpopularniejsze życzenia zostały wyłonione przez głosowanie internautów. Za pośrednictwem strony można było również przesłać życzenia swoim znajomym. Podczas trwania konkursu od 7 do 14 kwietnia do Bajkowej Pisanki dodano ponad 1500 unikalnych życzeń i oddano przeszło 15 000 głosów. Zwyciężyły życzenia: romantycznych chwil na ciepłej plaży, smacznego jajka i mokrego dyngusa oraz ciepłej wody w lany poniedziałek. Do zwycięzców trafią nagrody – bony towarowe TESCO, gry komputerowe, filmy DVD i płyty audio.
Bajkowa pisanka była pierwszym projektem realizowanym przez SMI i IDMnet w ramach podjętej w kwietniu strategicznej współpracy. SUPERMEDIA Interactive odpowiadała za wdrożenie strony konkursowej, a IDMnet za promocję. Patronat nad stroną objęły: TESCO i Knorr. A patronami medialnymi serwisu były portale: eska.pl i we-dwoje.pl.