Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
SMI na Targach Pracy Jobbing [2009-03-11]
9 marca w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbyły się Trzecie Akademickie Targi Pracy Jobbing. SUPERMEDIA Interactive poprowadziła warsztat: „Budowanie własnej marki na rynku pracy".
W tegorocznych Targach wzięło udział 20 warszawskich szkół wyższych reprezentujących uczelnie o różnych profilach – m.in. technicznym, medycznym, humanistycznym, społecznym i biznesowym. Swoje oferty pracy zaprezentowało ponad pięćdziesięciu wystawców. Targom towarzyszyły szkolenia i warsztaty prowadzone przez pracodawców i specjalistów z różnych branż. Studenci mogli również zasięgnąć porad ekspertów w zakresie przedsiębiorczości oraz doradztwa zawodowego, prawnego, rekrutacyjnego, psychologiczno-szkoleniowego.
SUPERMEDIA Interactive objęła warsztat „Budowanie własnej marki na rynku pracy". Szkolenie poprowadziła Kinga Szydzińska – Marketing Manager SMI. Uczestnicy zajęć zastanawiali się nad tym czy osoba może mieć markę i jak może ją zbudować. Poznali narzędzia biznesowe i marketingowe, które mogą być pomocne w planowaniu własnej kariery i budowaniu wizerunku na rynku pracy. Warsztaty zakończyły się zajęciami praktycznymi – każdy uczestnik opracował model własnej marki na rynku pracy.
Patronat honorowy nad Targami objęło Miasto Stołeczne Warszawa, partnerem strategicznym był portal qpracy.pl, a wśród patronów medialnych znalazły się: Radio ESKA, DZIENNIK Praca, DZIENNIK.pl Praca, Gazeta Prawna, Gazeta Studencka, Portal Rynku Pracy HRK, Kariera.com, Korba.pl, Edustacja.pl, Eurostudent i Universum.
W tegorocznych Targach wzięło udział 20 warszawskich szkół wyższych reprezentujących uczelnie o różnych profilach – m.in. technicznym, medycznym, humanistycznym, społecznym i biznesowym. Swoje oferty pracy zaprezentowało ponad pięćdziesięciu wystawców. Targom towarzyszyły szkolenia i warsztaty prowadzone przez pracodawców i specjalistów z różnych branż. Studenci mogli również zasięgnąć porad ekspertów w zakresie przedsiębiorczości oraz doradztwa zawodowego, prawnego, rekrutacyjnego, psychologiczno-szkoleniowego.
SUPERMEDIA Interactive objęła warsztat „Budowanie własnej marki na rynku pracy". Szkolenie poprowadziła Kinga Szydzińska – Marketing Manager SMI. Uczestnicy zajęć zastanawiali się nad tym czy osoba może mieć markę i jak może ją zbudować. Poznali narzędzia biznesowe i marketingowe, które mogą być pomocne w planowaniu własnej kariery i budowaniu wizerunku na rynku pracy. Warsztaty zakończyły się zajęciami praktycznymi – każdy uczestnik opracował model własnej marki na rynku pracy.
Patronat honorowy nad Targami objęło Miasto Stołeczne Warszawa, partnerem strategicznym był portal qpracy.pl, a wśród patronów medialnych znalazły się: Radio ESKA, DZIENNIK Praca, DZIENNIK.pl Praca, Gazeta Prawna, Gazeta Studencka, Portal Rynku Pracy HRK, Kariera.com, Korba.pl, Edustacja.pl, Eurostudent i Universum.