Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
Prezentacja produktów w sieci - artykuł [2009-02-03]
Internet jest doskonałym kanałem prezentacji i promocji produktów i usług. Wielu klientów, nawet jeśli nie wykonuje zakupów online, używa internetu do poszukiwania informacji o produktach i jako narzędzia ułatwiającego podjęcie decyzji zakupowych. Decydując się na prezentację produktów w internecie warto nie poprzestawać na kreatywności, ale pamiętać o rozwiązaniach funkcjonalnych pomagających klientom w wyborze optymalnej oferty.
Strona prezentująca ofertę powinna realizować następujące cele:
Przygotowując się do projektu strony lub sekcji produktowej warto przeanalizować marketing-mix naszej marki i zastanowić się, które jego elementy są dla nas najważniejsze i w jaki sposób można wyeksponować je w naszym serwisie. Warto pamiętać również o technologicznej stronie tego typu projektów. Więcej informacji o tym jak przygotować serwis prezentujący ofertę produktową można znaleźć w przygotowanym przez SUPERMEDIA Interactive artykule: „Prezentacja produktów w sieci”.
Artykuł został opublikowany w miesięczniku „Marketing w Praktyce”, w numerze 2 (132) z lutego 2009. Część warsztatowa dostępna jest sekcji Warsztaty Marketingowe na stronie głównej miesięcznika: www.marketing.org.pl.
Pobierz artykuł: Prezentacja produktów w sieci
Masz pytania? Skontaktuj się z nami: Joanna Beisert tel.: (22) 829 65 52
Strona prezentująca ofertę powinna realizować następujące cele:
- udostępniać kompleksową informację o produkcie poprzez atrakcyjną prezentację produktów i ich zalet;
- wspierać działania sprzedażowe – prezentować ofertę, ułatwiać jej wybór i dostęp do sieci dystrybucji;
- realizować cele promocyjne przez wspieranie kampanii i wizerunku produktu;
- umożliwiać dwustronną komunikację z grupami odbiorców (formularze kontaktowe, ankiety, zbieranie opinii);
- ułatwić dostęp do oferty w sieci np.: poprzez pozycjonowanie w wyszukiwarkach po słowach kluczowych związanych z ofertą;
- umożliwić monitorowanie i analizę danych dla poszczególnych produktów, grup produktowych, marek.
Przygotowując się do projektu strony lub sekcji produktowej warto przeanalizować marketing-mix naszej marki i zastanowić się, które jego elementy są dla nas najważniejsze i w jaki sposób można wyeksponować je w naszym serwisie. Warto pamiętać również o technologicznej stronie tego typu projektów. Więcej informacji o tym jak przygotować serwis prezentujący ofertę produktową można znaleźć w przygotowanym przez SUPERMEDIA Interactive artykule: „Prezentacja produktów w sieci”.
Artykuł został opublikowany w miesięczniku „Marketing w Praktyce”, w numerze 2 (132) z lutego 2009. Część warsztatowa dostępna jest sekcji Warsztaty Marketingowe na stronie głównej miesięcznika: www.marketing.org.pl.
Pobierz artykuł: Prezentacja produktów w sieci
Masz pytania? Skontaktuj się z nami: Joanna Beisert tel.: (22) 829 65 52