Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
SUPERMEDIA Interactive pomaga odwołać zimę [2009-01-26]
Po raz szósty rusza konkurs "ESKA odwołuje zimę". Za przygotowanie serwisu internetowego promującego konkurs i obsługę mobilną akcji odpowiada SUPERMEDIA Interactive.
Konkurs odbywa się, jak co roku, na antenie Radia ESKA, przez trzy tygodnie. Ważnym elementem akcji są działania prowadzone w Internecie. Na stronie www.karaiby.eska.pl można zapoznać się z zasadami konkursu, relacjami z ubiegłych edycji oraz opisem nagród. Specjalna flashowa animacja zaprezentuje gwiazdy, które wezmą udział w tegorocznej "karaibskiej impresce". Serwis będzie zmieniał się z tygodnia na tydzień. Stopniowo będą pojawiały się w nim nowe funkcjonalności i atrakcje dla uczestników.
Strona została zintegrowana z portalem ESKI i jest dostępna dla użytkowników zarejestrowanych w klubie ESKI przy użyciu tych samych loginów i haseł. Serwis został zrealizowany w technologii łączącej rozwiązania PHP (autorski system zarządzania treścią SUPERMEDIA Interactive Content Manager 3.0) oraz flash.
SUPERMEDIA Interactive, odpowiada również za opracowanie kreacji reklamowych do serwisu eska.pl i obsługę mobilną konkursu. Loteria SMS będzie trwała trzy tygodnie. Pięć razy dziennie na antenie słuchacze będą mogli wziąć udział w grze "w trzy kubki". Odgadnięcie, pod którym kubkiem jest wycieczka oznacza wygraną.
Konkurs odbywa się, jak co roku, na antenie Radia ESKA, przez trzy tygodnie. Ważnym elementem akcji są działania prowadzone w Internecie. Na stronie www.karaiby.eska.pl można zapoznać się z zasadami konkursu, relacjami z ubiegłych edycji oraz opisem nagród. Specjalna flashowa animacja zaprezentuje gwiazdy, które wezmą udział w tegorocznej "karaibskiej impresce". Serwis będzie zmieniał się z tygodnia na tydzień. Stopniowo będą pojawiały się w nim nowe funkcjonalności i atrakcje dla uczestników.
Strona została zintegrowana z portalem ESKI i jest dostępna dla użytkowników zarejestrowanych w klubie ESKI przy użyciu tych samych loginów i haseł. Serwis został zrealizowany w technologii łączącej rozwiązania PHP (autorski system zarządzania treścią SUPERMEDIA Interactive Content Manager 3.0) oraz flash.
SUPERMEDIA Interactive, odpowiada również za opracowanie kreacji reklamowych do serwisu eska.pl i obsługę mobilną konkursu. Loteria SMS będzie trwała trzy tygodnie. Pięć razy dziennie na antenie słuchacze będą mogli wziąć udział w grze "w trzy kubki". Odgadnięcie, pod którym kubkiem jest wycieczka oznacza wygraną.