Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
Unilevergame – wspólny projekt Human Qapitals i SMI [2009-01-21]
Ruszyła gra biznesowa firmy Unilever. Projekt powstał z myślą o studentach, którzy pragną zdobyć doświadczenie zawodowe w międzynarodowym koncernie.
Przez jedenaście tygodni na uczestników czekać będą realne zadania z różnych obszarów biznesu. Na potrzeby case studies przygotowanych dla studentów stworzone zostały wirtualne światy prezentujące marki koncernu. Co tydzień będzie można zdobywać kolejne punkty przybliżające uczestników do wygranej i jednocześnie miło spędzać czas w wirtualnym świecie Unilevera, w którym poza zadaniami zamieszczono również gry zręcznościowe. Projekt jest ciekawym przykładem zastosowania interaktywnych narzędzi w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.
Na zwycięzców czekają preferencje w rekrutacji na praktyki letnie i możliwość ponownego sprawdzenia swoich sił - tym razem w realnym świecie biznesu. Do zabawy można dołączyć do 31 stycznia 2009 roku. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: www.unilevergame.com.
Przygotowaniem projektu zajęły się: Human Qapitals od strony kreatywnej i merytorycznej oraz SUPERMEDIA Interactive od strony realizacyjnej.
Przez jedenaście tygodni na uczestników czekać będą realne zadania z różnych obszarów biznesu. Na potrzeby case studies przygotowanych dla studentów stworzone zostały wirtualne światy prezentujące marki koncernu. Co tydzień będzie można zdobywać kolejne punkty przybliżające uczestników do wygranej i jednocześnie miło spędzać czas w wirtualnym świecie Unilevera, w którym poza zadaniami zamieszczono również gry zręcznościowe. Projekt jest ciekawym przykładem zastosowania interaktywnych narzędzi w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.
Na zwycięzców czekają preferencje w rekrutacji na praktyki letnie i możliwość ponownego sprawdzenia swoich sił - tym razem w realnym świecie biznesu. Do zabawy można dołączyć do 31 stycznia 2009 roku. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: www.unilevergame.com.
Przygotowaniem projektu zajęły się: Human Qapitals od strony kreatywnej i merytorycznej oraz SUPERMEDIA Interactive od strony realizacyjnej.