Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
SMI i TIME 100% dla ESKA MixPlus [2008-12-11]
Ruszyła strona www.mixplus.eska.pl promująca ESKA MixPlus Tour – cykl imprez Radia ESKA i marki MixPlus. Serwis został opracowany wspólnie przez SUPERMEDIA Interactive i Pracownię Kreatywną „TIME 100%”
Pomysłodawcą cyklu imprez ESKA MixPlus Tour jest Polkomtel. „Chcieliśmy w niestandardowy sposób trafić do młodych ludzi. Organizując imprezy w najpopularniejszych klubach w całej Polsce jesteśmy tam, gdzie są Klienci MixPlusa i Słuchacze naszego partnera – Radia ESKA.” – mówi Paweł Zbiegniewski, zastępca dyrektora Departamentu Komunikacji Marketingowej Polkomtel SA.
Pracownia Kreatywna „TIME 100%” zaproponowała nazwę akcji, opracowała koncepcję serwisu internetowego oraz zapewniła promocję akcji na antenie Radia ESKA i na stronie www.eska.pl SMI odpowiadała za opracowanie logo akcji, przygotowanie projektów graficznych i animacji oraz wdrożenie serwisu internetowego.
Serwis został dopasowany pod względem wizualnym do klubowej stylistyki – użytkownicy odwiedzają sale klubu, z których zostają przekierowani do poszczególnych sekcji serwisu. Strona zawiera dużo ciekawych elementów animowanych i funkcjonalności pozwalających na aktywny kontakt z odbiorcami.
Użytkownicy mają możliwość wzięcia udziału w konkursach, w których do wygrania są bilety na wybrane imprezy finałowe w klubach oraz muzyczne telefony. Na stronie można również obejrzeć relacje z imprez, pobrać dzwonki i tapety oraz zapoznać się z ofertą i reklamami MixPlus.
Ważnym elementem strony jest muzyka, która cały czas towarzyszy osobom odwiedzającym serwis. Odbiorcy mogą zmienić podkład muzyczny, wybierając spośród kilku ścieżek dźwiękowych prezentowanych na stronie. Dostępna w serwisie aplikacja pozwala na samodzielne skomponowanie składanki ulubionych utworów i zgłoszenie jej do konkursu na najlepszy miks (nagrodzone miksy będą prezentowane na stronach).
Serwis stworzony został z myślą o użytkownikach zarejestrowanych w klubie ESKI. Strona została zintegrowana z portalem ESKI i pozwala na logowanie się klubowiczów przy użyciu tych samych loginów i haseł. Serwis został zrealizowany w technologii łączącej rozwiązania PHP (autorski system zarządzania treścią SUPERMEDIA Interactive Content Manager 3.0) oraz flash. Jest dostępny pod adresem: www.mixplus.eska.pl.
W klubach, które biorą udział w akcji ESKA MixPlus Tour zostały zainstalowane kamery internetowe, dzięki którym można oglądać na żywo przekaz z imprez. Dostawcą rozwiązania jest UniGroup. Transmisje można obejrzeć na stronie http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/mix/eska_mixplus_tour/.
Pomysłodawcą cyklu imprez ESKA MixPlus Tour jest Polkomtel. „Chcieliśmy w niestandardowy sposób trafić do młodych ludzi. Organizując imprezy w najpopularniejszych klubach w całej Polsce jesteśmy tam, gdzie są Klienci MixPlusa i Słuchacze naszego partnera – Radia ESKA.” – mówi Paweł Zbiegniewski, zastępca dyrektora Departamentu Komunikacji Marketingowej Polkomtel SA.
Pracownia Kreatywna „TIME 100%” zaproponowała nazwę akcji, opracowała koncepcję serwisu internetowego oraz zapewniła promocję akcji na antenie Radia ESKA i na stronie www.eska.pl SMI odpowiadała za opracowanie logo akcji, przygotowanie projektów graficznych i animacji oraz wdrożenie serwisu internetowego.
Serwis został dopasowany pod względem wizualnym do klubowej stylistyki – użytkownicy odwiedzają sale klubu, z których zostają przekierowani do poszczególnych sekcji serwisu. Strona zawiera dużo ciekawych elementów animowanych i funkcjonalności pozwalających na aktywny kontakt z odbiorcami.
Użytkownicy mają możliwość wzięcia udziału w konkursach, w których do wygrania są bilety na wybrane imprezy finałowe w klubach oraz muzyczne telefony. Na stronie można również obejrzeć relacje z imprez, pobrać dzwonki i tapety oraz zapoznać się z ofertą i reklamami MixPlus.
Ważnym elementem strony jest muzyka, która cały czas towarzyszy osobom odwiedzającym serwis. Odbiorcy mogą zmienić podkład muzyczny, wybierając spośród kilku ścieżek dźwiękowych prezentowanych na stronie. Dostępna w serwisie aplikacja pozwala na samodzielne skomponowanie składanki ulubionych utworów i zgłoszenie jej do konkursu na najlepszy miks (nagrodzone miksy będą prezentowane na stronach).
Serwis stworzony został z myślą o użytkownikach zarejestrowanych w klubie ESKI. Strona została zintegrowana z portalem ESKI i pozwala na logowanie się klubowiczów przy użyciu tych samych loginów i haseł. Serwis został zrealizowany w technologii łączącej rozwiązania PHP (autorski system zarządzania treścią SUPERMEDIA Interactive Content Manager 3.0) oraz flash. Jest dostępny pod adresem: www.mixplus.eska.pl.
W klubach, które biorą udział w akcji ESKA MixPlus Tour zostały zainstalowane kamery internetowe, dzięki którym można oglądać na żywo przekaz z imprez. Dostawcą rozwiązania jest UniGroup. Transmisje można obejrzeć na stronie http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/mix/eska_mixplus_tour/.