Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
SMI dla Rafinerii Trzebinia [2008-09-24]
Rafineria Trzebinia, przy współpracy z SUPERMEDIA Interactive, uruchomiła nowy serwis internetowy. W serwisie www.rafineria-trzebinia.pl duży nacisk położono na budowanie relacji z otoczeniem.
Na stronach znajduje się rozbudowany dział poświęcony firmie. Poza danymi dotyczącymi władz spółki, jej historii, struktury, strategii i misji, prezentowane są w nim podstawowe dane finansowe – w tym dane archiwalne. Osobną zakładkę poświęcono polityce CSR i budowaniu wizerunku firmy jako kierującej się zasadami odpowiedzialności w biznesie. Zadaniem strony jest również wzmocnienie wizerunku całej Grupy, dlatego w górnej części serwisu znajdują się rozwijane listy spółek należących do Grupy ORLEN i Grupy Trzebinia, umożliwiające przełączenie się na ich serwisy.
Na stronach wiele miejsca przeznaczono na prezentację produktów spółki, które są dostępne zarówno z poziomu menu głównego, jak i poprzez charakterystyczne boxy graficzne umieszczone u dołu strony. Osoby zainteresowane ofertą spółki mogą skorzystać również z formularza zapytania ofertowego, umożliwiającego określenie takich parametrów oczekiwanej oferty jak rodzaj produktu, ilość, sposób, termin i miejsce dostawy.
„Nowy serwis Rafinerii Trzebinia stanowi logiczną całość, jest łatwy w obsłudze i przyjazny dla użytkowników. Został przygotowany w nowej grafice, spójnej z elementami identyfikacji wizualnej Grupy ORLEN. Poszczególne poziomy serwisu pozwalają internautom uzyskać informacje o Spółce i profilu jej działalności. Nowa witryna jest doskonałym narzędziem łączącym firmę z jej Klientami. Nowoczesna prezentacja oferty pozwala łatwo i szybko poruszać się w Strefie BIOpaliw, Strefie produktów naftowych oraz usługach. Także Klienci mają stały dostęp do dedykowanego im serwisu” – powiedział Piotr Prusakiewicz – Członek Zarządu Rafinerii Trzebinia.
Ważny element stanowi zakładka poświęcona mediom. Poza tradycyjnymi treściami, takimi jak aktualności i kontakt na stronie prezentowana jest rozbudowana galeria zdjęć, przygotowana dla dziennikarzy prezentacja spółki oraz opis nagród i wyróżnień przyznanych Rafinerii Trzebinia.
Szczególną uwagę zwrócono na wysoką jakość serwisu oraz jego optymalizację pod względem układu prezentowanych informacji. W celu zachowania spójności stron we wszystkich spółkach grupy stosujących podobne szablony, opracowano szczegółowe wytyczne dotyczące sposobu wprowadzania i prezentowania contentu. Strona została przygotowana w oparciu o autorski system zarządzania treścią SUPERMEDIA Interactive – Content Manager 3.0. Jest to trzeci projekt tego typu realizowany przez SUPERMEDIA Interactive dla spółek z Grupy ORLEN.
Na stronach znajduje się rozbudowany dział poświęcony firmie. Poza danymi dotyczącymi władz spółki, jej historii, struktury, strategii i misji, prezentowane są w nim podstawowe dane finansowe – w tym dane archiwalne. Osobną zakładkę poświęcono polityce CSR i budowaniu wizerunku firmy jako kierującej się zasadami odpowiedzialności w biznesie. Zadaniem strony jest również wzmocnienie wizerunku całej Grupy, dlatego w górnej części serwisu znajdują się rozwijane listy spółek należących do Grupy ORLEN i Grupy Trzebinia, umożliwiające przełączenie się na ich serwisy.
Na stronach wiele miejsca przeznaczono na prezentację produktów spółki, które są dostępne zarówno z poziomu menu głównego, jak i poprzez charakterystyczne boxy graficzne umieszczone u dołu strony. Osoby zainteresowane ofertą spółki mogą skorzystać również z formularza zapytania ofertowego, umożliwiającego określenie takich parametrów oczekiwanej oferty jak rodzaj produktu, ilość, sposób, termin i miejsce dostawy.
„Nowy serwis Rafinerii Trzebinia stanowi logiczną całość, jest łatwy w obsłudze i przyjazny dla użytkowników. Został przygotowany w nowej grafice, spójnej z elementami identyfikacji wizualnej Grupy ORLEN. Poszczególne poziomy serwisu pozwalają internautom uzyskać informacje o Spółce i profilu jej działalności. Nowa witryna jest doskonałym narzędziem łączącym firmę z jej Klientami. Nowoczesna prezentacja oferty pozwala łatwo i szybko poruszać się w Strefie BIOpaliw, Strefie produktów naftowych oraz usługach. Także Klienci mają stały dostęp do dedykowanego im serwisu” – powiedział Piotr Prusakiewicz – Członek Zarządu Rafinerii Trzebinia.
Ważny element stanowi zakładka poświęcona mediom. Poza tradycyjnymi treściami, takimi jak aktualności i kontakt na stronie prezentowana jest rozbudowana galeria zdjęć, przygotowana dla dziennikarzy prezentacja spółki oraz opis nagród i wyróżnień przyznanych Rafinerii Trzebinia.
Szczególną uwagę zwrócono na wysoką jakość serwisu oraz jego optymalizację pod względem układu prezentowanych informacji. W celu zachowania spójności stron we wszystkich spółkach grupy stosujących podobne szablony, opracowano szczegółowe wytyczne dotyczące sposobu wprowadzania i prezentowania contentu. Strona została przygotowana w oparciu o autorski system zarządzania treścią SUPERMEDIA Interactive – Content Manager 3.0. Jest to trzeci projekt tego typu realizowany przez SUPERMEDIA Interactive dla spółek z Grupy ORLEN.