Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
Wzmocnienie szeregów SUPERMEDIA Interactive [2008-09-08]
Do zespołu SMI dołączyli: Bartosz Wilczyński, który obejmie stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju i Beata Poznańska – nowy Business Development Manager. Ich kluczowym zadaniem jest rozwój usług SUPERMEDIA Interactive w zakresie marketingu mobilnego. Wzmocnienie zespołu jest związane z planami SMI dotyczącymi rozwoju tego obszaru biznesowego.
Bartosz Wilczyński będzie odpowiadał za rozwój usług marketingu mobilnego oraz wsparcie działań marketingowych i sprzedażowych. Wcześniej był Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu – Członkiem Zarządu w spółce celowej Funduszy Inwestycyjnych ARKA BZ WBK. Pracował również m.in. jako Dyrektor Zarządzający w Radiu ESKA, ESKA ROCK i TIME w Krakowie, jako Konsultant Doradca Biznesowy ds. Zarz. Marketingowego w firmie konsultingowej PROJECT MANAGEMENT i jako Dyrektora ds. Planowania Strategicznego w agencji reklamowej ZEBRA.
Beata Poznańska będzie odpowiedzialna za rozwój usług mobilnych. Jako freelancer prowadziła projekty mobilne dla Saatchi & Saatchi. Wcześniej pracowała w Agencji Marketingu Mobilnego EL2 jako Account Manager, gdzie zajmowała się sprzedażą usług mobilnych (konkursy, loterie). Posiada również doświadczenie w pracy w mediach (TVN, Radio Białystok).
„Usługi i produkty marketingu mobilnego to jeden z obszarów biznesowych SUPERMEDIA Interactive. Do obsługi projektów mobilnych wykorzystujemy własną platformę SMConnect. Do tej pory świadczyliśmy usługi mobilne m.in. dla sieci Radia ESKA , Super Expressu i Muratora. Wzmacniając zespół chcemy wykorzystać zdobyte doświadczenie i potencjał spółki dla pozyskania szerszego grona klientów. Przed nami dużo pracy, dlatego cieszę się, że udało nam się zatrudnić dobrych fachowców.” – mówi Leszek Kozioł, Prezes Zarządu SUPERMEDIA Interactive.
Usługi mobilne są rozwijane w SUPERMEDIA Interactive od początku 2007 roku. Największymi zrealizowanymi do tej pory projektami były akcja antenowa sieci ESKA – „Dźwięki ściśle tajne” oraz loteria Super Expressu „Super Kasyno”.
Bartosz Wilczyński będzie odpowiadał za rozwój usług marketingu mobilnego oraz wsparcie działań marketingowych i sprzedażowych. Wcześniej był Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu – Członkiem Zarządu w spółce celowej Funduszy Inwestycyjnych ARKA BZ WBK. Pracował również m.in. jako Dyrektor Zarządzający w Radiu ESKA, ESKA ROCK i TIME w Krakowie, jako Konsultant Doradca Biznesowy ds. Zarz. Marketingowego w firmie konsultingowej PROJECT MANAGEMENT i jako Dyrektora ds. Planowania Strategicznego w agencji reklamowej ZEBRA.
Beata Poznańska będzie odpowiedzialna za rozwój usług mobilnych. Jako freelancer prowadziła projekty mobilne dla Saatchi & Saatchi. Wcześniej pracowała w Agencji Marketingu Mobilnego EL2 jako Account Manager, gdzie zajmowała się sprzedażą usług mobilnych (konkursy, loterie). Posiada również doświadczenie w pracy w mediach (TVN, Radio Białystok).
„Usługi i produkty marketingu mobilnego to jeden z obszarów biznesowych SUPERMEDIA Interactive. Do obsługi projektów mobilnych wykorzystujemy własną platformę SMConnect. Do tej pory świadczyliśmy usługi mobilne m.in. dla sieci Radia ESKA , Super Expressu i Muratora. Wzmacniając zespół chcemy wykorzystać zdobyte doświadczenie i potencjał spółki dla pozyskania szerszego grona klientów. Przed nami dużo pracy, dlatego cieszę się, że udało nam się zatrudnić dobrych fachowców.” – mówi Leszek Kozioł, Prezes Zarządu SUPERMEDIA Interactive.
Usługi mobilne są rozwijane w SUPERMEDIA Interactive od początku 2007 roku. Największymi zrealizowanymi do tej pory projektami były akcja antenowa sieci ESKA – „Dźwięki ściśle tajne” oraz loteria Super Expressu „Super Kasyno”.