Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
Siostrzane serwisy Intercity i TLK [2008-01-09]
W listopadzie 2007 SUPERMEDIA Interactive zakończyło pracę nad serwisami dla Intercity i Tanich Linii Kolejowych– marek należących do spółki PKP Intercity. Głównym zadaniem projektu było podniesienie postrzeganej jakości stron poprzez stworzenie estetycznej i dopracowanej grafiki. Ważnym celem było również zwiększenie funkcjonalności serwisu.
Najważniejszym z punktu widzenia użytkowników narzędziem w serwisach PKP Intercity i TLK jest wyszukiwarka połączeń. Nowa wyszukiwarka jest autorskim rozwiązaniem SUPERMEDIA Interactive. Ułatwia zaplanowanie podróży, umożliwiając szybkie pozyskanie kompleksowych informacji, prezentowanych w logiczny i przejrzysty sposób. Poza informacjami podstawowymi – takimi jak dostępne połączenia, stacje przesiadkowe, czas postoju na stacjach w serwisie można znaleźć szczegółowe opisy pociągu – m.in. informacje o przesyłkach konduktorskich, skład i sposób podstawienia pociągu itp.
Na stronie dostępne są aktualne informacje dotyczące promocji, ofert specjalnych i ulg dla podróżnych. Można również dokonać zakupu biletu on-line. W celu ułatwienia klientom poruszania się po stronach, w serwisach zastosowano ten sam układ treści i nawigację. Strony nieznacznie różnią się kolorystyką – strona Intercity, skierowana przede wszystkim do klientów biznesowych jest bardziej stonowana i spokojniejsza. Znajdują się na niej również dodatkowe treści, niedostępne na stronach TLK -. – m.in. informacje o przetargach, zakładka praca oraz interaktywna mapa lokalizacji stacji kolejowych, na której zaznaczone są punkty obsługi klienta i warte uwagi zabytkowe miejsca związane z koleją.
Najważniejszym z punktu widzenia użytkowników narzędziem w serwisach PKP Intercity i TLK jest wyszukiwarka połączeń. Nowa wyszukiwarka jest autorskim rozwiązaniem SUPERMEDIA Interactive. Ułatwia zaplanowanie podróży, umożliwiając szybkie pozyskanie kompleksowych informacji, prezentowanych w logiczny i przejrzysty sposób. Poza informacjami podstawowymi – takimi jak dostępne połączenia, stacje przesiadkowe, czas postoju na stacjach w serwisie można znaleźć szczegółowe opisy pociągu – m.in. informacje o przesyłkach konduktorskich, skład i sposób podstawienia pociągu itp.
Na stronie dostępne są aktualne informacje dotyczące promocji, ofert specjalnych i ulg dla podróżnych. Można również dokonać zakupu biletu on-line. W celu ułatwienia klientom poruszania się po stronach, w serwisach zastosowano ten sam układ treści i nawigację. Strony nieznacznie różnią się kolorystyką – strona Intercity, skierowana przede wszystkim do klientów biznesowych jest bardziej stonowana i spokojniejsza. Znajdują się na niej również dodatkowe treści, niedostępne na stronach TLK -. – m.in. informacje o przetargach, zakładka praca oraz interaktywna mapa lokalizacji stacji kolejowych, na której zaznaczone są punkty obsługi klienta i warte uwagi zabytkowe miejsca związane z koleją.