Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
Uczyć łatwiej wiedzieć więcej – strona PWN [2008-02-05]
Wydawnictwo Szkolne PWN przy współpracy z Supermedia Interactive uruchomiło nowy serwis internetowy. Serwis jest dopasowany do potrzeb głównej grupy docelowej firmy - nauczycieli. Na stronie znalazły się rozwiązania budujące lojalność odbiorców wobec firmy i ułatwiające kontakt z nią.
Prosta struktura i usprawniona nawigacja pozwalają na znacznie szybsze i łatwiejsze odnalezienie potrzebnych informacji i materiałów. Na stronie głównej prezentowane są nowości wydawnicze, aktualności i komunikaty. Dobrze wyeksponowane są również informacje o programach i promocjach skierowanych do szkół i nauczycieli. Kontakt z przedstawicielami firmy ułatwia specjalna flaszowa mapka umieszczona w sekcji sieć sprzedaży.
Strony są wyposażone w specjalny moduł ankiet umożliwiający przeprowadzenie badań przy użyciu strony internetowej. Wyniki są automatycznie zliczane i prezentowane w postaci wykresów widocznych dla wszystkich użytkowników. Jeśli aktualnie nie są prowadzone żadne ankiety, moduł można w prosty sposób wyłączyć tak, by nie był widoczny dla użytkowników.
Ważnym elementem serwisu jest dostępna po zalogowaniu sekcja Premium, w której zamieszczono materiały pomagające nauczycielom w prowadzeniu lekcji, takie jak: scenariusze lekcji, ciekawe artykuły, prezentacje, projekty, scenariusze wycieczek. Do tej części mają dostęp użytkownicy podręczników Wydawnictwa Szkolnego PWN, którzy zarejestrują się na stronie. Dane zarejestrowanych osób są potwierdzane przez firmę, dzięki czemu pozyskana baza jest aktualna i wartościowa. Pozwala wydawnictwu na szybki i stały kontakt z potencjalnymi klientami, którzy są powiadamiani o nowościach poprzez specjalny newsletter. Informacja o najnowszych pomocach naukowych udostępnionych na stronie jest również widoczna na stronie głównej serwisu.
Ważnym elementem projektu było opracowanie przejrzystej struktury prezentacji oferty wydawnictwa. Podręczniki są prezentowane w podziale na poszczególne przedmioty i poziomy nauczania (z rekomendacjami dla różnych rodzajów szkół). Dodatkowo podzielone zostały na serie wydawnicze. Poszczególnym podręcznikom przyporządkowano materiały dydaktyczne. W ofercie w wyraźny sposób wyeksponowano nowości wydawnicze, ułatwiając nauczycielom zapoznanie się z nowymi podręcznikami.
Na stronach dostępna jest księgarnia on-line. Moduł ten jest obecnie rozwijany. Uruchomiono już możliwość złożenia zamówienia. Książki są dostarczane przez kuriera za zaliczeniem pocztowym. W przyszłości wprowadzony zostanie moduł płatności on-line.
Strona została odświeżona graficznie i dopasowana do nowej identyfikacji wizualnej firmy. Jest prosta, przejrzysta, pomaga w budowaniu profesjonalnego wizerunku wydawnictwa.
Prosta struktura i usprawniona nawigacja pozwalają na znacznie szybsze i łatwiejsze odnalezienie potrzebnych informacji i materiałów. Na stronie głównej prezentowane są nowości wydawnicze, aktualności i komunikaty. Dobrze wyeksponowane są również informacje o programach i promocjach skierowanych do szkół i nauczycieli. Kontakt z przedstawicielami firmy ułatwia specjalna flaszowa mapka umieszczona w sekcji sieć sprzedaży.
Strony są wyposażone w specjalny moduł ankiet umożliwiający przeprowadzenie badań przy użyciu strony internetowej. Wyniki są automatycznie zliczane i prezentowane w postaci wykresów widocznych dla wszystkich użytkowników. Jeśli aktualnie nie są prowadzone żadne ankiety, moduł można w prosty sposób wyłączyć tak, by nie był widoczny dla użytkowników.
Ważnym elementem serwisu jest dostępna po zalogowaniu sekcja Premium, w której zamieszczono materiały pomagające nauczycielom w prowadzeniu lekcji, takie jak: scenariusze lekcji, ciekawe artykuły, prezentacje, projekty, scenariusze wycieczek. Do tej części mają dostęp użytkownicy podręczników Wydawnictwa Szkolnego PWN, którzy zarejestrują się na stronie. Dane zarejestrowanych osób są potwierdzane przez firmę, dzięki czemu pozyskana baza jest aktualna i wartościowa. Pozwala wydawnictwu na szybki i stały kontakt z potencjalnymi klientami, którzy są powiadamiani o nowościach poprzez specjalny newsletter. Informacja o najnowszych pomocach naukowych udostępnionych na stronie jest również widoczna na stronie głównej serwisu.
Ważnym elementem projektu było opracowanie przejrzystej struktury prezentacji oferty wydawnictwa. Podręczniki są prezentowane w podziale na poszczególne przedmioty i poziomy nauczania (z rekomendacjami dla różnych rodzajów szkół). Dodatkowo podzielone zostały na serie wydawnicze. Poszczególnym podręcznikom przyporządkowano materiały dydaktyczne. W ofercie w wyraźny sposób wyeksponowano nowości wydawnicze, ułatwiając nauczycielom zapoznanie się z nowymi podręcznikami.
Na stronach dostępna jest księgarnia on-line. Moduł ten jest obecnie rozwijany. Uruchomiono już możliwość złożenia zamówienia. Książki są dostarczane przez kuriera za zaliczeniem pocztowym. W przyszłości wprowadzony zostanie moduł płatności on-line.
Strona została odświeżona graficznie i dopasowana do nowej identyfikacji wizualnej firmy. Jest prosta, przejrzysta, pomaga w budowaniu profesjonalnego wizerunku wydawnictwa.