Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
SUPERMEDIA Interactive uzupełniła serwis PZU o nową funkcjonalność [2008-03-27]
Od marca korzystając z formularza na stronach www.pzu.pl można zgłosić szkodę majątkową lub komunikacyjną. PZU jest jedną z niewielu firm ubezpieczeniowych oferujących na polskim rynku tak nowoczesne rozwiązanie.
Formularz dostępny jest z poziomu strony głównej, a jego wypełnienie zajmuje tylko chwilę. Formularz jest w pełni zintegrowany z systemem CM3 - autorskim rozwiązaniem CMS stworzonym przez SUPERMEDIA Interactive.
„Wprowadzenie tego rozwiązania jest dla PZU ważnym krokiem ku pełniejszemu udostępnieniu usług przez Internet. Coraz więcej osób korzysta z kanałów elektronicznych i sądzę, że ta forma kontaktu z ubezpieczycielem będzie zyskiwała na znaczeniu. Cieszę się, że nasz Klient dostrzega potencjał Internetu i potrafi wykorzystać szanse, które stwarza to medium” – mówi Michał Skrzypiec Account Manager SUPERMEDIA Interactive odpowiedzialny za projekt.
Formularz daje klientom PZU możliwość wybrania preferowanego terminu kontaktu z Konsultantem Telecentrum w celu wyznaczenia wizyty w placówce lub oględzin. Umożliwia zgłoszenie szkody o każdej porze dnia i nocy z dowolnego miejsca na świecie, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów. Rozwiązanie jest szczególnie pomocne dla pracowników dużych firm i warsztatów, którzy często zgłaszają wiele szkód za jednym razem. Jak podaje Gazeta Ubezpieczeniowa, PZU szacuje, że za kilka lat około 10% szkód będzie zgłaszanych przez Internet.
Projekt został zrealizowany w ramach stałej współpracy PZU z agencją SUPERMEDIA Interactive.
Formularz dostępny jest z poziomu strony głównej, a jego wypełnienie zajmuje tylko chwilę. Formularz jest w pełni zintegrowany z systemem CM3 - autorskim rozwiązaniem CMS stworzonym przez SUPERMEDIA Interactive.
„Wprowadzenie tego rozwiązania jest dla PZU ważnym krokiem ku pełniejszemu udostępnieniu usług przez Internet. Coraz więcej osób korzysta z kanałów elektronicznych i sądzę, że ta forma kontaktu z ubezpieczycielem będzie zyskiwała na znaczeniu. Cieszę się, że nasz Klient dostrzega potencjał Internetu i potrafi wykorzystać szanse, które stwarza to medium” – mówi Michał Skrzypiec Account Manager SUPERMEDIA Interactive odpowiedzialny za projekt.
Formularz daje klientom PZU możliwość wybrania preferowanego terminu kontaktu z Konsultantem Telecentrum w celu wyznaczenia wizyty w placówce lub oględzin. Umożliwia zgłoszenie szkody o każdej porze dnia i nocy z dowolnego miejsca na świecie, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów. Rozwiązanie jest szczególnie pomocne dla pracowników dużych firm i warsztatów, którzy często zgłaszają wiele szkód za jednym razem. Jak podaje Gazeta Ubezpieczeniowa, PZU szacuje, że za kilka lat około 10% szkód będzie zgłaszanych przez Internet.
Projekt został zrealizowany w ramach stałej współpracy PZU z agencją SUPERMEDIA Interactive.