Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
Serwis ORLEN Transport – budujemy wizerunek korporacyjny [2008-06-09]
2 czerwca uruchomiony został nowy serwis korporacyjny spółki ORLEN Transport przygotowany przez agencję SUPERMEDIA Interactive. Serwis ma charakter korporacyjny. Jego podstawowym zadaniem jest wzmocnienie wizerunku firmy, która powstała w styczniu b.r. i całej grupy ORLEN.
Serwis www.orlentransport.pl został przygotowany w nowej grafice, spójnej z normami identyfikacji wizualnej Grupy ORLEN. Szczególną uwagę zwrócono na wysoką jakość serwisu oraz przejrzysty układ prezentowanych informacji. Na stronie można znaleźć informacje o ofercie firmy, jednak najwięcej uwagi poświęcono zagadnieniom związanym z budowaniem wizerunku korporacyjnego. W serwisie zaprezentowane są obszerne informacje dotyczące strategii i misji firmy. Znajduje się w nim również dział dla mediów z galerią zdjęć i aktualnymi informacjami prasowymi oraz rozbudowany dział poświęcony zagadnieniom społecznej odpowiedzialności, w którym można znaleźć informacje o normach związanych ze standardami pracy, ochroną środowiska oraz polityką jakości firmy.
ORLEN Transport jest drugą na polskim rynku firmą, która w swoim dziale poświęconym społecznej odpowiedzialności umieściła informację o zasadach HSSE - Health Safety Security Environment (zdrowie, bezpieczeństwo, ochrona, środowisko). W tej części prezentowane są obszary, o które firma dba w szczególny sposób i w które angażuje wszystkich pracowników. Wdrażane normy i zasady w ramach HSSE mają na celu wyeliminowanie zagrożeń związanych z działalnością spółki.
Na podkreślenie zasługuje fakt, że twórcy strony poza wizerunkiem zewnętrznym zwrócili uwagę również na rolę, jaką może spełnić strona korporacyjna w budowaniu wizerunku wewnętrznego. Ważną część serwisu stanowi dostępna po zalogowaniu sekcja dla pracowników firmy. W tej części udostępnione zostaną wszystkie informacje wewnętrzne. Jej podstawowym celem jest usprawnienie komunikacji z pracownikami.
Pracownicy są również bohaterami działu „nasi kierowcy”. Obok informacji o przepisach prawnych związanych z bezpieczeństwem kierowców i przygotowywanym przez zespół ORLEN Transport Dokumencie Dobrych Praktyk można znaleźć tu zakładkę poświęconą osiągnięciom i wyróżnieniom pracowników.
„ORLEN Transport to firma bardzo młoda – w obecnym kształcie istnieje od stycznia br. Strona internetowa jest dla nas bardzo istotnym narzędziem budowania wizerunku i informowania o spółce, jej wartościach i osiągnięciach. Zależało nam na rozwiązaniu, które wzmocni naszą reputację jako firmy usługowej, ale również pozwoli na zbudowanie dobrych relacji wewnętrznych. Sądzę, że udało nam się to osiągnąć” - mówi Bożena Cichocka, Specjalista-koordynator ds. PR, ORLEN Transport.
Projekt SUPERMEDIA Interactive został wybrany przez ORLEN Transport na drodze konkursu, do którego zaproszono sześć agencji interaktywnych. Wygrana pozwoliła SUPERMEDIA Interactive rozszerzyć wieloletnią współpracę z PKN ORLEN o wdrożenie przeprowadzone dla kolejnej spółki należącej do Grupy ORLEN.
Serwis ORLEN Transport obejrzeć można na: www.orlentransport.pl
Serwis www.orlentransport.pl został przygotowany w nowej grafice, spójnej z normami identyfikacji wizualnej Grupy ORLEN. Szczególną uwagę zwrócono na wysoką jakość serwisu oraz przejrzysty układ prezentowanych informacji. Na stronie można znaleźć informacje o ofercie firmy, jednak najwięcej uwagi poświęcono zagadnieniom związanym z budowaniem wizerunku korporacyjnego. W serwisie zaprezentowane są obszerne informacje dotyczące strategii i misji firmy. Znajduje się w nim również dział dla mediów z galerią zdjęć i aktualnymi informacjami prasowymi oraz rozbudowany dział poświęcony zagadnieniom społecznej odpowiedzialności, w którym można znaleźć informacje o normach związanych ze standardami pracy, ochroną środowiska oraz polityką jakości firmy.
ORLEN Transport jest drugą na polskim rynku firmą, która w swoim dziale poświęconym społecznej odpowiedzialności umieściła informację o zasadach HSSE - Health Safety Security Environment (zdrowie, bezpieczeństwo, ochrona, środowisko). W tej części prezentowane są obszary, o które firma dba w szczególny sposób i w które angażuje wszystkich pracowników. Wdrażane normy i zasady w ramach HSSE mają na celu wyeliminowanie zagrożeń związanych z działalnością spółki.
Na podkreślenie zasługuje fakt, że twórcy strony poza wizerunkiem zewnętrznym zwrócili uwagę również na rolę, jaką może spełnić strona korporacyjna w budowaniu wizerunku wewnętrznego. Ważną część serwisu stanowi dostępna po zalogowaniu sekcja dla pracowników firmy. W tej części udostępnione zostaną wszystkie informacje wewnętrzne. Jej podstawowym celem jest usprawnienie komunikacji z pracownikami.
Pracownicy są również bohaterami działu „nasi kierowcy”. Obok informacji o przepisach prawnych związanych z bezpieczeństwem kierowców i przygotowywanym przez zespół ORLEN Transport Dokumencie Dobrych Praktyk można znaleźć tu zakładkę poświęconą osiągnięciom i wyróżnieniom pracowników.
„ORLEN Transport to firma bardzo młoda – w obecnym kształcie istnieje od stycznia br. Strona internetowa jest dla nas bardzo istotnym narzędziem budowania wizerunku i informowania o spółce, jej wartościach i osiągnięciach. Zależało nam na rozwiązaniu, które wzmocni naszą reputację jako firmy usługowej, ale również pozwoli na zbudowanie dobrych relacji wewnętrznych. Sądzę, że udało nam się to osiągnąć” - mówi Bożena Cichocka, Specjalista-koordynator ds. PR, ORLEN Transport.
Projekt SUPERMEDIA Interactive został wybrany przez ORLEN Transport na drodze konkursu, do którego zaproszono sześć agencji interaktywnych. Wygrana pozwoliła SUPERMEDIA Interactive rozszerzyć wieloletnią współpracę z PKN ORLEN o wdrożenie przeprowadzone dla kolejnej spółki należącej do Grupy ORLEN.
Serwis ORLEN Transport obejrzeć można na: www.orlentransport.pl