Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
SMI i IAB Polska - nowy podmiot, nowy projekt [2004-08-01]
Decyzja o przystąpieniu do IAB wynikała z chęci współuczestniczenia w rozwoju i popularyzacji internetu na polskim rynku.
Wśród wielu członków IAB Polska znajdują się najistotniejsze podmioty rynku internetowego, w tym: portale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne, domy mediowe, wydawcy on-line.
Cele IAB Polska to przede wszystkim:
Pierwszym projektem, który SUPERMEDIA Interactive i IAB Polska pragną wspólnie zrealizować jest stworzenie raportu prezentującego idee systemów zarządzania treścią oraz rozwiązania klasy Content Management dostępne na polskim rynku.
***
Interactive Advertising Bureau działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się portale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne, domy mediowe, firmy badawcze oraz osoby reprezentujące pozostałe dziedziny tej branży.
Wśród wielu członków IAB Polska znajdują się najistotniejsze podmioty rynku internetowego, w tym: portale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne, domy mediowe, wydawcy on-line.
Cele IAB Polska to przede wszystkim:
- kształtowanie wizerunku i rozwój rynku interaktywnego
- edukacja i popularyzacja internetu
- reprezentowanie branży internetowej oraz wpływ na aspekty legislacyjne rynku internetowego
- wytyczanie standardów jakości badań i usług internetowych
- prezentowanie i komunikowanie o najnowszych trendach
Pierwszym projektem, który SUPERMEDIA Interactive i IAB Polska pragną wspólnie zrealizować jest stworzenie raportu prezentującego idee systemów zarządzania treścią oraz rozwiązania klasy Content Management dostępne na polskim rynku.
***
Interactive Advertising Bureau działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się portale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne, domy mediowe, firmy badawcze oraz osoby reprezentujące pozostałe dziedziny tej branży.