Strona główna / Centrum prasowe

Centrum prasowe

Polar w internecie [2004-08-10]

Celem stworzenia nowej witryny jest przede wszystkim prezentacja urządzeń gospodarstwa domowego - cenionej od 50 lat na rynku polskim - marki Polar. Użytkownicy mogą teraz szybko, bez potrzeby wycieczki do sklepu, zapoznać się z charakterystyką danego sprzętu, obejrzeć go na zdjęciu, a także sprawdzić cenę.

Ponadto w serwisie znajdą listę z adresami sklepów, gdzie dany produkt jest dostępny, a także numer infolinii, umożliwiającej szybki kontakt z najbliższym punktem serwisowym. Istnieje również możliwość przesyłania poprzez serwis www pytań i komentarzy do firmy.

Whirlpool, jako właściciel marki Polar udowodnił, że aktywnie wdraża innowacyjne rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego. „Konkurencja na rynku urządzeń AGD w Polsce wymaga nowych form prezentacji firmy i jej produktów klientom oraz partnerom handlowym. Serwis, który właśnie uruchomiliśmy, jest jednym z elementów realizowanej strategii marketingowej marki Polar” – komentuje Joanna Kubiak, specjalista ds. komunikacji w Whirlpool Polska.

Witrynę internetową zaprojektowała i utworzyła agencja interaktywna Super Media Interactive. Serwis www powstał w oparciu o autorski system zarządzania treścią Content Manager.

Adres serwisu: www.polar.com.pl

Szukaj

Czy wiesz, że...

Prawo sformułowane w 1995 roku przez Niklausa Wirth'a głosi, że "oprogramowanie szybciej zwalnia niż sprzęt przyspiesza".

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka