Strona główna / Centrum prasowe

Centrum prasowe

Cash & Carry online - SUPERMEDIA Interactive dla Eurocash [2004-12-08]

Eurocash S.A. zarządza największą pod względem liczby posiadanych punktów siecią hurtowni typu Dyskont Cash & Carry. Ponadto spółka jest franczyzodawcą sieci blisko 2.000 sklepów abc.

Efektem wzajemnej współpracy jest wdrożenie autorskiego systemu zarządzania treścią – Content Manager. Tym samym pracownicy spółki zostali wyposażeni w profesjonalne narzędzie do redagowania, aktualizacji i dodawania nowych informacji w witrynie internetowej www.eurocash.com.pl.

Serwis internetowy jest kierowany do różnych grup odbiorców:
  • klientów i partnerów biznesowych
  • dziennikarzy branżowych i mediów
  • inwestorów i udziałowców
  • potencjalnych pracowników
Warto nadmienić, iż witryna została przygotowana w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej. Projekt wzbogaca zastosowanie takich mechanizmów jak interaktywna mapa hurtownii Eurocash oraz formularze interaktywne do kontaktu z użytkownikami serwisu. Ponadto serwis charakteryzuje: opcja przyjaznego wydruku strony serwisu, sekcja FAQ (najczęściej zadawanych pytań), centrum plików i dokumentów „do pobrania”.

Szukaj

Czy wiesz, że...

W latach 60-tych ubiegłego wieku firma IBM,  wypuściła nową maszynę do pisania IBM Selectric. Symbol "@" umieszczono na maszynie nad cyfrą 2. I tak już zostało.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka