Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
Nowy portal korporacyjny Grupy PZU [2005-02-20]
Agencja interaktywna SUPERMEDIA Interactive została zwycięzcą przetargu organizowanego przez Dział Komunikacji Grupy PZU na nowy projekt internetowy spółki. Efektem dotychczasowej współpracy jest realizacja I etapu prac wdrożeniowych.
Realizowany obecnie projekt nowego portalu korporacyjnego ma na celu uporządkować internetowy wizerunek spółki, uczynić komunikację z klientami i partnerami firmy w sieci bardziej skuteczną oraz ułatwić zarządzanie treścią redaktorom PZU poprzez wdrożenie systemu CMS.
Oprócz kompleksowej oferty produktowej w serwisie można znaleźć pełną bazę placówek i przedstawicieli oraz dane teleadresowe sieci naprawczej PZU. Za pośrednictwem portalu można m.in. sprawdzić stan konta OFE oraz uzyskać dostęp do bieżących i archiwalnych notowań funduszy.
Nowy, korporacyjny portal ubezpieczeniowy Grupy PZU to jedno z nielicznych przedsięwzięć na rynku polskim będących wynikiem rzetelnie opracowanej strategii internetowej firmy. Według Agnieszki Ryng, Dyrektor Agencji Interaktywnej: „agencja SUPERMEDIA Interactive jako partner doradczo-wdrożeniowy PZU, zdobyła już doświadczenia przy realizacji tego typu projektów, m.in. dla PKN ORLEN oraz HP Polska.”
Zgodnie z harmonogramem prac, już w kwietniu zainteresowani użytkownicy będą mogli korzystać z kolejnych funkcjonalności oraz zasobów informacyjnych nowego portalu.
Portal dostępny jest pod adresem: www.pzu.pl
Realizowany obecnie projekt nowego portalu korporacyjnego ma na celu uporządkować internetowy wizerunek spółki, uczynić komunikację z klientami i partnerami firmy w sieci bardziej skuteczną oraz ułatwić zarządzanie treścią redaktorom PZU poprzez wdrożenie systemu CMS.
Oprócz kompleksowej oferty produktowej w serwisie można znaleźć pełną bazę placówek i przedstawicieli oraz dane teleadresowe sieci naprawczej PZU. Za pośrednictwem portalu można m.in. sprawdzić stan konta OFE oraz uzyskać dostęp do bieżących i archiwalnych notowań funduszy.
Nowy, korporacyjny portal ubezpieczeniowy Grupy PZU to jedno z nielicznych przedsięwzięć na rynku polskim będących wynikiem rzetelnie opracowanej strategii internetowej firmy. Według Agnieszki Ryng, Dyrektor Agencji Interaktywnej: „agencja SUPERMEDIA Interactive jako partner doradczo-wdrożeniowy PZU, zdobyła już doświadczenia przy realizacji tego typu projektów, m.in. dla PKN ORLEN oraz HP Polska.”
Zgodnie z harmonogramem prac, już w kwietniu zainteresowani użytkownicy będą mogli korzystać z kolejnych funkcjonalności oraz zasobów informacyjnych nowego portalu.
Portal dostępny jest pod adresem: www.pzu.pl