Strona główna / Centrum prasowe

Centrum prasowe

Neckermann – świąteczne zakupy dla zapominalskich [2005-03-24]

Celem zrealizowanego projektu jest budowanie wizerunku marki za pośrednictwem nowych mediów oraz stworzenie przyjaznego klientowi kanału dystrybucji firmowej odzieży.

Nowy serwis Neckermanna jest odpowiedzią na potrzeby osób ceniących komfort i szanujących swój czas czyli preferujących szybkie i wygodne zakupy. Klientom udostępniono sklep internetowy, który sprowadza robienie zakupów do kilku kliknięć myszką, bez potrzeby wychodzenia z domu. Jest to idealne miejsce na przedświąteczne zakupy dla zapominalskich.

Rozbudowany, przejrzysty katalog produktów w atrakcyjny sposób prezentuje ofertę. Internauta może zamówić katalog lub dotrzeć do konkretnego asortymentu za pośrednictwem wyszukiwarki. Maksymalną wygodę gwarantuje możliwość złożenia zamówienia pocztą, faksem czy nawet poprzez SMS.

Do dyspozycji niezdecydowanych internautów oddano dział porad. Serwis udostępnia nawet tabele rozmiarów dla pań, panów i dzieci. Internauci którzy zdecydują się zarejestrować na zamieszczony w serwisie biuletyn informacyjny otrzymają możliwość śledzenia promocji i nowości.

Witrynę internetową Neckermann zaprojektowała i zrealizowała agencja SUPERMEDIA Interactive. Serwis powstał na bazie autorskiego systemu zarządzania treścią Content Manager, który umożliwia łatwe aktualizowanie treści również osobom bez znajomości technologii. Jest to kolejny zakończony sukcesem projekt sklepu internetowego zrealizowanego przez agencję SUPERMEDIA Interactive. Wcześniej firma stworzyła również księgarnię internetową dla Bertelsmann Media.

Serwis Neckermann dostępny jest pod adresem: www.neckermann.com.pl

Szukaj

Czy wiesz, że...

Symbol "@" pojawił się po raz pierwszy na maszynach do pisania firmy Lambert Typewriter Company of New York w 1902.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka