Strona główna / Centrum prasowe

Centrum prasowe

SUPERMEDIA dla Whirlpool Polska [2005-04-21]

Odbiorcami konkursu są klienci obu marek, którzy po zakupie dowolnego produktu i wysłaniu sms’a mają szansę na główną wygraną - samochód osobowy oraz wiele dodatkowych nagród.

Akcja potrwa do 2 czerwca 2005 r. a jej celem jest budowanie wizerunku obu marek na polskim rynku. Podjęte działania mają także zwrócić uwagę na bogatą ofertę produktową firmy Whirlpool Polska.

Za część kreatywną kampanii promocyjnej: "Żywiołowa Promocja" i "Promocja za jeden uśmiech" odpowiada SUPERMEDIA Interactive. Efekt pracy agencji w postaci materiałów promocyjnych i informacyjnych można oglądać w serwisach internetowych: www.whirlpool.com.pl oraz www.polar.com.pl.

Należy przypomnieć, iż agencja SUPERMEDIA Interactive jest również wykonawcą wspomnianych serwisów firmy Whirlpool Polska.

Szukaj

Czy wiesz, że...

Internetowy serwis informacyjny brytyjskiej telewizji BBC ma 33 aktywne wersje językowe, w tym tak egzotyczne jak Kirgizka, Hausa (Afryka) i Paszto (Azja).

Źródło: bbc.co.uk

Następna ciekawostka