Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
System Tchibo [2005-09-19]
Nowy model działalności Tchibo, stosowany już w wielu krajach Europy min. Niemczech, Holandii, Austrii, Wielkiej Brytanii oraz Czechach, polega na sprzedaży produktów nieżywnościowych. Powstające w Polsce sklepy będą miały za zadanie połączyć bar kawowy, sklep z kawą oraz sklep ze specjalnie projektowanymi produktami. Te ostatnie będą sprzedawane wyłącznie w sklepach Tchibo oraz stoiskach patronackich Tchibo w super i hipermarketach.
Projekt webowy realizowany przez SUPERMEDIA Interactive dla Tchibo stanowi wsparcie dla działań promocyjnych firmy. Jego głównym celem jest atrakcyjna prezentacja cotygodniowych kolekcji 20 - 30 unikatowych produktów - począwszy od naczyń, sprzętu gospodarstwa domowego, poprzez biżuterię i ubrania, aż po narzędzia ogrodnicze, sprzęt sportowy, a nawet elektronikę.
Serwis ma za zadanie eksponowanie produktów z oferty tygodnia, dostarczenie aktualnej informacji o zmieniających się kolekcjach oraz zachęcenie internautów do odwiedzenia sklepów Tchibo.
Serwis www.systemtchibo.pl skierowany jest do dotychczasowych konsumentów kawy Tchibo oraz osób dokonujących zakupów w super i hipermarketach.
Zadaniem agencji SUPERMEDIA Interactive było zaprojektowanie i wdrożenie serwisu, zgodnego z Corporate Identity Tchibo oraz nawiązującego do zagranicznych wersji rozwiązań. System oparty jest o autorskie rozwiązanie agencji, umożliwiające zarządzanie treścią – Content Manager 2.0. Zastosowano również elementy animacji w technologii Flash.
Dzięki świetnej współpracy obu firm projekt udalo się zrealizować i zakończyć sukcesem w rekordowym czasie 10 dni.
System Tchibo dostępny jest w internecie od 16 września 2005 pod adresem: www.systemtchibo.pl
Projekt webowy realizowany przez SUPERMEDIA Interactive dla Tchibo stanowi wsparcie dla działań promocyjnych firmy. Jego głównym celem jest atrakcyjna prezentacja cotygodniowych kolekcji 20 - 30 unikatowych produktów - począwszy od naczyń, sprzętu gospodarstwa domowego, poprzez biżuterię i ubrania, aż po narzędzia ogrodnicze, sprzęt sportowy, a nawet elektronikę.
Serwis ma za zadanie eksponowanie produktów z oferty tygodnia, dostarczenie aktualnej informacji o zmieniających się kolekcjach oraz zachęcenie internautów do odwiedzenia sklepów Tchibo.
Serwis www.systemtchibo.pl skierowany jest do dotychczasowych konsumentów kawy Tchibo oraz osób dokonujących zakupów w super i hipermarketach.
Zadaniem agencji SUPERMEDIA Interactive było zaprojektowanie i wdrożenie serwisu, zgodnego z Corporate Identity Tchibo oraz nawiązującego do zagranicznych wersji rozwiązań. System oparty jest o autorskie rozwiązanie agencji, umożliwiające zarządzanie treścią – Content Manager 2.0. Zastosowano również elementy animacji w technologii Flash.
Dzięki świetnej współpracy obu firm projekt udalo się zrealizować i zakończyć sukcesem w rekordowym czasie 10 dni.
System Tchibo dostępny jest w internecie od 16 września 2005 pod adresem: www.systemtchibo.pl