Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
VERVA - poczuj moc nowych paliw [2005-10-31]
Nowe paliwa spełniają rygorystyczne wymagania europejskie w zakresie jakości paliw z obniżoną zawartością siarki.
Pojawieniu sie nowej linii produktów towarzyszy szeroko zakrojona akcja promocyjna, która znalazła swój oddźwięk również w internecie. PKN ORLEN nie tylko prowadzi kampanię reklamową w związanych tematycznie serwisach - powstał również dedykowany linii Verva serwis produktowy.
Serwis Verva jest wykonany całkowicie w technologii Flash. Jego celem jest przede wszystkim dostarczenie informacji na temat produktów w nowatorski, ciekawy sposób. Strona buduje również wizerunek nowoczesnej, zaawansowanej technologii dzięki oryginalnie zastosowanej grafice oraz podkładowi muzycznemu. Animowane przejścia między działami tematycznymi oraz nietypowe rozwiązanie nawigacyjne z przewodnim motywem auta na stacji benzynowej dopełniają efektu.
W serwisie internauta znajdzie nie tylko informacje na temat Vervy 98 i Vervy ON lecz również listę stacji na których można znaleźć produkty. Treści zaprezentowane są w przyjazny sposób w postaci pytań i odpowiedzi. Dział "Opinia eksperta" udostępnia ciekawe komentarze ze strony specjalistów, takich jak Instytut Technologii Nafty w Krakowie czy Centralne Laboratorium Naftowe w Warszawie oraz Krzysztof Hołowczyc.
Atrakcyjnym rozwiązaniem jest udostępnienie ulotki reklamowej w postaci elektronicznej - można ją przeglądać zupełnie jak wydanie papierowe - przewracając strony. Serwis Verva udostępnia także wygaszacze i tapety na pulpit oraz grę interaktywną.
Serwis Verva powstał we współpracy z firmą SUPERMEDIA Interactive. Agencja odpowiadała za stworzenie koncepcji rozwiązań graficznych, intro i efektów flashowych oraz realizację całego projektu.
Od 7 października serwis oglądać można na: www.verva.com.pl
Pojawieniu sie nowej linii produktów towarzyszy szeroko zakrojona akcja promocyjna, która znalazła swój oddźwięk również w internecie. PKN ORLEN nie tylko prowadzi kampanię reklamową w związanych tematycznie serwisach - powstał również dedykowany linii Verva serwis produktowy.
Serwis Verva jest wykonany całkowicie w technologii Flash. Jego celem jest przede wszystkim dostarczenie informacji na temat produktów w nowatorski, ciekawy sposób. Strona buduje również wizerunek nowoczesnej, zaawansowanej technologii dzięki oryginalnie zastosowanej grafice oraz podkładowi muzycznemu. Animowane przejścia między działami tematycznymi oraz nietypowe rozwiązanie nawigacyjne z przewodnim motywem auta na stacji benzynowej dopełniają efektu.
W serwisie internauta znajdzie nie tylko informacje na temat Vervy 98 i Vervy ON lecz również listę stacji na których można znaleźć produkty. Treści zaprezentowane są w przyjazny sposób w postaci pytań i odpowiedzi. Dział "Opinia eksperta" udostępnia ciekawe komentarze ze strony specjalistów, takich jak Instytut Technologii Nafty w Krakowie czy Centralne Laboratorium Naftowe w Warszawie oraz Krzysztof Hołowczyc.
Atrakcyjnym rozwiązaniem jest udostępnienie ulotki reklamowej w postaci elektronicznej - można ją przeglądać zupełnie jak wydanie papierowe - przewracając strony. Serwis Verva udostępnia także wygaszacze i tapety na pulpit oraz grę interaktywną.
Serwis Verva powstał we współpracy z firmą SUPERMEDIA Interactive. Agencja odpowiadała za stworzenie koncepcji rozwiązań graficznych, intro i efektów flashowych oraz realizację całego projektu.
Od 7 października serwis oglądać można na: www.verva.com.pl