Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
WSP Społem Kielce i Majonez.pl [2005-11-04]
Głównym celem serwisu jest wzmocnienie świadomości marki oraz stworzenie społeczności internetowej.
Serwis kulinarny Majonez.pl służy nie tylko promowaniu nowoczesnego, zdrowego i dynamicznego stylu życia. Spełnia również cele edukacyjne i rozrywkowe, budując grupę lojalnych użytkowników, ambasadorów marki, przy pomocy narzędzi interaktywnych. Do najciekawszych rozwiązań należą porady eksperta, klub zdrowia i urody czy klub smakosza, udostępniający rozległa bazę przepisów kulinarnych. Serwis oferuje także gadżety multimedialne, newsletter oraz forum dyskusyjne.
Uruchomieniu serwisu Majonez.pl towarzyszyło odświeżenie wizerunku korporacyjnego WSP Społem w Internecie. Serwis www.wspspolem.com.pl wzbogacono o rozbudowany dział poświęcony komunikatom prasowym i interaktywną mapkę Polski prezentującą lokalizacje oddziałów. Ponadto serwis dostępny jest obecnie w trzech wersjach językowych – polskiej, angielskiej i rosyjskiej.
Serię działań WSP Społem Kielce w Internecie zamknęła kampania reklamowa, prezentujące kreacje związane z serwisem Majonez.pl w czołowych serwisach kulinarnych.
Partnerem WSP Społem Kielce w realizacji strategii online została agencja SUPERMEDIA Interactive. Firma odpowiadała nie tylko za stworzenie szaty graficznej dla obu serwisów, lecz także za zapewnienie spójności działań w Internecie, przeprowadzenie kampanii reklamowej oraz dostarczenie narzędzia pozwalającego na szybką i łatwą aktualizację treści. To ostatnie zapewnione zostało poprzez wdrożenie systemu CMS autorstwa agencji – Content Manager.
Serwisy dostępne są pod adresami:
www.majonez.pl
www.wspspolem.com.pl
Serwis kulinarny Majonez.pl służy nie tylko promowaniu nowoczesnego, zdrowego i dynamicznego stylu życia. Spełnia również cele edukacyjne i rozrywkowe, budując grupę lojalnych użytkowników, ambasadorów marki, przy pomocy narzędzi interaktywnych. Do najciekawszych rozwiązań należą porady eksperta, klub zdrowia i urody czy klub smakosza, udostępniający rozległa bazę przepisów kulinarnych. Serwis oferuje także gadżety multimedialne, newsletter oraz forum dyskusyjne.
Uruchomieniu serwisu Majonez.pl towarzyszyło odświeżenie wizerunku korporacyjnego WSP Społem w Internecie. Serwis www.wspspolem.com.pl wzbogacono o rozbudowany dział poświęcony komunikatom prasowym i interaktywną mapkę Polski prezentującą lokalizacje oddziałów. Ponadto serwis dostępny jest obecnie w trzech wersjach językowych – polskiej, angielskiej i rosyjskiej.
Serię działań WSP Społem Kielce w Internecie zamknęła kampania reklamowa, prezentujące kreacje związane z serwisem Majonez.pl w czołowych serwisach kulinarnych.
Partnerem WSP Społem Kielce w realizacji strategii online została agencja SUPERMEDIA Interactive. Firma odpowiadała nie tylko za stworzenie szaty graficznej dla obu serwisów, lecz także za zapewnienie spójności działań w Internecie, przeprowadzenie kampanii reklamowej oraz dostarczenie narzędzia pozwalającego na szybką i łatwą aktualizację treści. To ostatnie zapewnione zostało poprzez wdrożenie systemu CMS autorstwa agencji – Content Manager.
Serwisy dostępne są pod adresami:
www.majonez.pl
www.wspspolem.com.pl