Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
PROPOLKI - produktowy serwis Nepentes [2006-04-28]
Serwis www.propolki.pl dedykowany jest prezentacji leku opartego o Propolis i witaminę C, Propolkom, którego firma jest głównym dystrybutorem i reprezentantem w Europie.
Pastylki do ssania, zwiększające odporność organizmu i łagodzące stany zapalne jamy ustnej i gardła zyskały w Internecie nowy, dynamiczny wizerunek. Serwis wykonany w technologii Flash przez agencję SUPERMEDIA Interactive w jasny i przejrzysty sposób udostępnia informacje o produkcie, dbając jednocześnie o efekt wizerunkowy barwnych animacji.
Głównym celem projektu jest przedstawienie Propolek – ich składu, sposobu działania oraz skuteczności. Internauta znajdzie w serwisie nie tylko informacje o tym jak i kiedy stosować lek, lecz również o wariantach w jakich występuje. Co więcej, serwis bogaty jest w treści edukacyjne, traktujące o systemie odpornościowym w ogóle oraz o działaniu składników Propolek – propolisu i witaminy C.
Niecierpliwi znajdą odpowiedź na podstawowe pytania w rozwiązaniu FAQ – najczęściej zadawane pytania. Ponadto, wiarygodność produktu i firmy podnosi dział „Bibliografia”, prezentujący źródła informacji prezentowanych w serwisie.
Za główne zalety serwisu Propolki, prócz ciekawych, przydatnych treści zapewne uznać można rozwiązanie graficzne, wraz z przyjemnym dla oka intro.
Zakres działań agencji obejmował wykonanie projektu graficznego wraz z animacją w serwisie i intro oraz obsługę statystyk odwiedzalności strony z naciskiem na narodowość użytkowników. Jest to szczególnie istotne dla właściciela serwisu, jako że prócz polskiej planowanych jest 12 innych wersji językowych, w tym angielska, rosyjska, słowacka, estońska i łotewska.
Serwis dostępny jest pod adresem: www.propolki.pl
Pastylki do ssania, zwiększające odporność organizmu i łagodzące stany zapalne jamy ustnej i gardła zyskały w Internecie nowy, dynamiczny wizerunek. Serwis wykonany w technologii Flash przez agencję SUPERMEDIA Interactive w jasny i przejrzysty sposób udostępnia informacje o produkcie, dbając jednocześnie o efekt wizerunkowy barwnych animacji.
Głównym celem projektu jest przedstawienie Propolek – ich składu, sposobu działania oraz skuteczności. Internauta znajdzie w serwisie nie tylko informacje o tym jak i kiedy stosować lek, lecz również o wariantach w jakich występuje. Co więcej, serwis bogaty jest w treści edukacyjne, traktujące o systemie odpornościowym w ogóle oraz o działaniu składników Propolek – propolisu i witaminy C.
Niecierpliwi znajdą odpowiedź na podstawowe pytania w rozwiązaniu FAQ – najczęściej zadawane pytania. Ponadto, wiarygodność produktu i firmy podnosi dział „Bibliografia”, prezentujący źródła informacji prezentowanych w serwisie.
Za główne zalety serwisu Propolki, prócz ciekawych, przydatnych treści zapewne uznać można rozwiązanie graficzne, wraz z przyjemnym dla oka intro.
Zakres działań agencji obejmował wykonanie projektu graficznego wraz z animacją w serwisie i intro oraz obsługę statystyk odwiedzalności strony z naciskiem na narodowość użytkowników. Jest to szczególnie istotne dla właściciela serwisu, jako że prócz polskiej planowanych jest 12 innych wersji językowych, w tym angielska, rosyjska, słowacka, estońska i łotewska.
Serwis dostępny jest pod adresem: www.propolki.pl