Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
Walka trwa [2006-07-21]
Mimo niekwestionowanej dominacji Google (około 80% rynku polskiego, blisko 45%
w USA- wyniki odpowiednio, za ranking.pl i INTERNET STANDARD) konkurencja nie składa broni.
Za oceanem podobny do Google roczny wzrost zasięgu zanotowało Yahoo, u nas zaś NetSprint.pl wprowadza nowatorskie zmiany w sposobie prezentacji wyników wyszukiwania (więcej na gazeta.pl). Czy to wystarczy aby wyrwać fragment rynku międzynarodowemu gigantowi?
Dla wszystkich, którzy włączyli SEM do swoich marketingowych arsenałów w zasadzie nie są to dobre wiadomości. Niestety, wyszukiwarki korzystają z różnych algorytmów generowania i sortowania wyników (dobry przykład stanowią wyniki ostatnich badań z USA).
W związku z powyższym, działania pozycjonujące długo jeszcze pozostaną nietrywialnym problemem.
O ile prostszą sytuacją byłby monopol Google ;-)
Źródła:
gazeta.pl
INTERNET STANDARD
clickz.com
w USA- wyniki odpowiednio, za ranking.pl i INTERNET STANDARD) konkurencja nie składa broni.
Za oceanem podobny do Google roczny wzrost zasięgu zanotowało Yahoo, u nas zaś NetSprint.pl wprowadza nowatorskie zmiany w sposobie prezentacji wyników wyszukiwania (więcej na gazeta.pl). Czy to wystarczy aby wyrwać fragment rynku międzynarodowemu gigantowi?
Dla wszystkich, którzy włączyli SEM do swoich marketingowych arsenałów w zasadzie nie są to dobre wiadomości. Niestety, wyszukiwarki korzystają z różnych algorytmów generowania i sortowania wyników (dobry przykład stanowią wyniki ostatnich badań z USA).
W związku z powyższym, działania pozycjonujące długo jeszcze pozostaną nietrywialnym problemem.
O ile prostszą sytuacją byłby monopol Google ;-)
Źródła:
gazeta.pl
INTERNET STANDARD
clickz.com