Strona główna / Centrum prasowe

Centrum prasowe

Walka trwa [2006-07-21]

Mimo niekwestionowanej dominacji Google (około 80% rynku polskiego, blisko 45%
w USA- wyniki odpowiednio, za ranking.pl i INTERNET STANDARD) konkurencja nie składa broni.

Za oceanem podobny do Google roczny wzrost zasięgu zanotowało Yahoo, u nas zaś NetSprint.pl wprowadza nowatorskie zmiany w sposobie prezentacji wyników wyszukiwania (więcej na gazeta.pl). Czy to wystarczy aby wyrwać fragment rynku międzynarodowemu gigantowi?

Dla wszystkich, którzy włączyli SEM do swoich marketingowych arsenałów w zasadzie nie są to dobre wiadomości. Niestety, wyszukiwarki korzystają z różnych algorytmów generowania i sortowania wyników (dobry przykład stanowią wyniki ostatnich badań z USA).

W związku z powyższym, działania pozycjonujące długo jeszcze pozostaną nietrywialnym problemem.
O ile prostszą sytuacją byłby monopol Google ;-)


Źródła:
gazeta.pl
INTERNET STANDARD
clickz.com 

Szukaj

Czy wiesz, że...

Znak "@" w Polsce powszechnie nazywany jest małpą. W innych krajach przyjęły się odmienne określenia. W Hebrajskim"@" to " שטרודל " czyli strudel.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka