Strona główna /
Centrum prasowe
Centrum prasowe
LUKAS Bank z SUPERMEDIA Interactive [2007-04-01]
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy centralny punkt prowadzonej akcji - serwis www.lukasauto.pl.
Najistotniejsze cechy projektu to przejrzystość i czytelność, konieczna przy prezentacji usług finansowych, połączona z ciekawą, ale nie rozpraszającą uwagi grafiką. Równowaga pomiędzy warstwą wizualną a treścią informacyjną zapewnia optymalny odbiór przekazu marketingowego.
Ruch na serwisie jest generowany przez szeroko zakrojoną kampanię reklamową. Na uwagę zasługuje spójność stosowanych kreacji z koncepcją komunikacji serwisu docelowego.
Adres strony: www.lukasauto.pl
Najistotniejsze cechy projektu to przejrzystość i czytelność, konieczna przy prezentacji usług finansowych, połączona z ciekawą, ale nie rozpraszającą uwagi grafiką. Równowaga pomiędzy warstwą wizualną a treścią informacyjną zapewnia optymalny odbiór przekazu marketingowego.
Ruch na serwisie jest generowany przez szeroko zakrojoną kampanię reklamową. Na uwagę zasługuje spójność stosowanych kreacji z koncepcją komunikacji serwisu docelowego.
Adres strony: www.lukasauto.pl