Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Szczecin Rock Festival - strona promocyjna

Cele:

Szczecin Rock Festival jest organizowany po raz pierwszy. Przed opracowaną na potrzeby festiwalu stroną internetową postawiono następujące zadania:
  • przekazanie aktualnych informacji o wydarzeniu
  • ułatwienie sprzedaży biletów
  • pomoc w promocji festiwalu oraz jego  organizatorów i partnerów

Rozwiązania:
Strona została zbudowana w oparciu o system zarządzania treścią – Content Manager. Dzięki temu możliwa jest jej codzienna aktualizacja. W serwisie można znaleźć aktualności, informacje dotyczące planu festiwalu i występujących na nim gwiazd. Bezpośrednio ze strony użytkownicy mogą przejść do serwisów sprzedajacych bilety na Szczecin Rock Festival. Mogą również posłuchać online Radia ESKA Rock – partnera festiwalu.

Atrakcją serwisu jest konkurs dla szczecińskich  zespołów rockowych. Na stronie www.szczecinfestival.com prezentowane są utwory zgłoszone do konkursu. Każdy użytkownik może ich posłuchać i zdecydować, kto powinien zagrać na Szczecin Rock Festival. Głosować można wysyłając SMS zgodnie z zamieszczonymi w serwisie wskazówkami. Dwoje zwycięzców, którzy uzyskają największą ilość głosów i pozytywnie przejdą przez przesłuchania prowadzone przez organizatorów, zostanie nagrodzonych 15 minutowym występem otwierającym poszczególne dni festiwalowe.

SMI odpowiada za opracowanie strony i komunikację mobilną związaną z konkursem.

Szukaj

Czy wiesz, że...

Pierwszym utworem zapisanym w formacie MP3 był "Tom's Diner" Suzanne Vega - Karlheinz Brandenburg wykorzystywał śpiewaną a cappella piosenkę podczas pracy nad algorytmem.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka