Portfolio
Case Study
Szczecin Rock Festival - strona promocyjna
Cele:
Szczecin Rock Festival jest organizowany po raz pierwszy. Przed opracowaną na potrzeby festiwalu stroną internetową postawiono następujące zadania:
Rozwiązania:
Strona została zbudowana w oparciu o system zarządzania treścią – Content Manager. Dzięki temu możliwa jest jej codzienna aktualizacja. W serwisie można znaleźć aktualności, informacje dotyczące planu festiwalu i występujących na nim gwiazd. Bezpośrednio ze strony użytkownicy mogą przejść do serwisów sprzedajacych bilety na Szczecin Rock Festival. Mogą również posłuchać online Radia ESKA Rock – partnera festiwalu.
Atrakcją serwisu jest konkurs dla szczecińskich zespołów rockowych. Na stronie www.szczecinfestival.com prezentowane są utwory zgłoszone do konkursu. Każdy użytkownik może ich posłuchać i zdecydować, kto powinien zagrać na Szczecin Rock Festival. Głosować można wysyłając SMS zgodnie z zamieszczonymi w serwisie wskazówkami. Dwoje zwycięzców, którzy uzyskają największą ilość głosów i pozytywnie przejdą przez przesłuchania prowadzone przez organizatorów, zostanie nagrodzonych 15 minutowym występem otwierającym poszczególne dni festiwalowe.
SMI odpowiada za opracowanie strony i komunikację mobilną związaną z konkursem.
Szczecin Rock Festival jest organizowany po raz pierwszy. Przed opracowaną na potrzeby festiwalu stroną internetową postawiono następujące zadania:
- przekazanie aktualnych informacji o wydarzeniu
- ułatwienie sprzedaży biletów
- pomoc w promocji festiwalu oraz jego organizatorów i partnerów
Rozwiązania:
Strona została zbudowana w oparciu o system zarządzania treścią – Content Manager. Dzięki temu możliwa jest jej codzienna aktualizacja. W serwisie można znaleźć aktualności, informacje dotyczące planu festiwalu i występujących na nim gwiazd. Bezpośrednio ze strony użytkownicy mogą przejść do serwisów sprzedajacych bilety na Szczecin Rock Festival. Mogą również posłuchać online Radia ESKA Rock – partnera festiwalu.
Atrakcją serwisu jest konkurs dla szczecińskich zespołów rockowych. Na stronie www.szczecinfestival.com prezentowane są utwory zgłoszone do konkursu. Każdy użytkownik może ich posłuchać i zdecydować, kto powinien zagrać na Szczecin Rock Festival. Głosować można wysyłając SMS zgodnie z zamieszczonymi w serwisie wskazówkami. Dwoje zwycięzców, którzy uzyskają największą ilość głosów i pozytywnie przejdą przez przesłuchania prowadzone przez organizatorów, zostanie nagrodzonych 15 minutowym występem otwierającym poszczególne dni festiwalowe.
SMI odpowiada za opracowanie strony i komunikację mobilną związaną z konkursem.