Portfolio
Case Study
Radio ESKA - eska.pl
Zadania:
ESKA kieruje ofertę do ludzi w wieku od 13 do 30 lat, z dużych miast. Są to osoby, które chcą wyróżnić się w tłumie, są odważne i postrzegają siebie jako ludzi nowoczesnych będących zawsze w centrum wydarzeń. Dla takich osób istotne są ciągłe zmiany i nowe treści. Zadaniem projektu było stworzenie serwisu społecznościowego www.eska.pl, który pozwoli na:
Rozwiązania:
Opracowany serwis ma charakter wizerunkowo – społecznościowy. Główny akcent położony został na kreację i funkcjonalność serwisu. Zadaniem warstwy wizualnej serwisu jest pobudzenie wyobraźni i emocji odbiorców. Serwis bazuje na fotografiach gwiazd i prowadzących program. Teksty na stronie głównej zostały ograniczone do minimum - pełnią rolę informacyjną i stanowią komentarz do zdjęć oraz dynamicznych flaszowych animacji. Najważniejsze informacje są prezentowane w graficznych baksach, na które podzielony został serwis.
W przypadku serwisów społecznościowych dużą rolę odgrywa zawartość. W serwisie ESKI znajdują się najważniejsze muzyczne informację z Polski i świata, w postaci faktów i plotek, informacje o imprezach i konkurach organizowanych przez ESKĘ, pliki muzyczne do ściągnięcia, gorące hity i płyt polecane przez radio. Dostępna jest także wyszukiwarka muzyczna oraz baza artystów i płyt. Serwis
umożliwia odbiorcom słuchanie na żywo audycji ESKI.
Portal jest stale rozwijany. Wraz z pojawieniem się Klubu ESKI użytkownikom udostępniono sekcję po zalogowaniu. Strona została również powiązana z pozostałymi serwisami uruchomionymi przez ESKĘ i aktywnie promuje prezentowane na nich treści.
Efekt
Portal ESKI okazał się doskonałym uzupełnieniem oferty antenowej. Internet stał się dla Radia ESKA bardzo ważnym elementem media-mixu.
ESKA kieruje ofertę do ludzi w wieku od 13 do 30 lat, z dużych miast. Są to osoby, które chcą wyróżnić się w tłumie, są odważne i postrzegają siebie jako ludzi nowoczesnych będących zawsze w centrum wydarzeń. Dla takich osób istotne są ciągłe zmiany i nowe treści. Zadaniem projektu było stworzenie serwisu społecznościowego www.eska.pl, który pozwoli na:
- wzmocnienie lojalności słuchaczy;
- budowanie wizerunku stacji;
- przekazanie informacji o programie radia;
- wyeksponowanie komunikatów promocyjnych;
- wsparcie nowego brandingu Radia ESKA i stworzenie spójnej identyfikacji wizualnej ESKA w Internecie.
Rozwiązania:
Opracowany serwis ma charakter wizerunkowo – społecznościowy. Główny akcent położony został na kreację i funkcjonalność serwisu. Zadaniem warstwy wizualnej serwisu jest pobudzenie wyobraźni i emocji odbiorców. Serwis bazuje na fotografiach gwiazd i prowadzących program. Teksty na stronie głównej zostały ograniczone do minimum - pełnią rolę informacyjną i stanowią komentarz do zdjęć oraz dynamicznych flaszowych animacji. Najważniejsze informacje są prezentowane w graficznych baksach, na które podzielony został serwis.
W przypadku serwisów społecznościowych dużą rolę odgrywa zawartość. W serwisie ESKI znajdują się najważniejsze muzyczne informację z Polski i świata, w postaci faktów i plotek, informacje o imprezach i konkurach organizowanych przez ESKĘ, pliki muzyczne do ściągnięcia, gorące hity i płyt polecane przez radio. Dostępna jest także wyszukiwarka muzyczna oraz baza artystów i płyt. Serwis
umożliwia odbiorcom słuchanie na żywo audycji ESKI.
Portal jest stale rozwijany. Wraz z pojawieniem się Klubu ESKI użytkownikom udostępniono sekcję po zalogowaniu. Strona została również powiązana z pozostałymi serwisami uruchomionymi przez ESKĘ i aktywnie promuje prezentowane na nich treści.
Efekt
Portal ESKI okazał się doskonałym uzupełnieniem oferty antenowej. Internet stał się dla Radia ESKA bardzo ważnym elementem media-mixu.