Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Radio ESKA - eska.pl

Zadania:
ESKA kieruje ofertę do ludzi w wieku od 13 do 30 lat, z dużych miast. Są to osoby, które chcą wyróżnić się w tłumie, są odważne i postrzegają siebie jako ludzi nowoczesnych będących zawsze w centrum wydarzeń. Dla takich osób istotne są ciągłe zmiany i nowe treści. Zadaniem projektu było stworzenie serwisu społecznościowego www.eska.pl, który pozwoli na:
  • wzmocnienie lojalności słuchaczy;
  • budowanie wizerunku stacji;
  • przekazanie informacji o programie radia;
  • wyeksponowanie komunikatów promocyjnych;
  • wsparcie nowego brandingu Radia ESKA i stworzenie spójnej identyfikacji wizualnej ESKA w Internecie.

Rozwiązania:
Opracowany serwis ma charakter wizerunkowo – społecznościowy. Główny akcent położony został na kreację i funkcjonalność serwisu.  Zadaniem warstwy wizualnej serwisu jest pobudzenie wyobraźni i emocji odbiorców. Serwis bazuje na fotografiach gwiazd i prowadzących program. Teksty na stronie głównej zostały ograniczone do minimum - pełnią rolę informacyjną i stanowią komentarz do zdjęć oraz dynamicznych flaszowych animacji. Najważniejsze informacje są prezentowane w graficznych baksach, na które podzielony został serwis.

W przypadku serwisów społecznościowych dużą rolę odgrywa zawartość. W serwisie ESKI znajdują się najważniejsze muzyczne informację z Polski i świata, w postaci faktów i plotek, informacje o imprezach i konkurach organizowanych przez ESKĘ, pliki muzyczne do ściągnięcia, gorące hity i płyt polecane przez radio. Dostępna jest także wyszukiwarka muzyczna oraz baza artystów i płyt. Serwis
umożliwia odbiorcom słuchanie na żywo audycji ESKI.

Portal jest stale rozwijany. Wraz z pojawieniem się Klubu ESKI użytkownikom udostępniono sekcję po zalogowaniu. Strona została również powiązana z pozostałymi serwisami uruchomionymi przez ESKĘ i aktywnie promuje prezentowane na nich treści.

Efekt
Portal ESKI okazał się doskonałym uzupełnieniem oferty antenowej. Internet stał się dla Radia ESKA bardzo ważnym elementem media-mixu.

http://www.eska.pl

Szukaj

Czy wiesz, że...

Za prekursora wszystkich współczesnych przeglądarek internetowych można uznać opracowaną w 1993 roku przeglądarkę Mosaic.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka