Portfolio
Case Study
Radio ESKA - dst.eska.pl - Dźwięki Ściśle Tajne
Cele:
Dźwięki Ściśle Tajne to cykliczna zabawa prowadzona przez Radia ESKA. Zadaniem jej uczestników jest odgadnięcie dźwięku prezentowanego na antenie.Ważnym elementem akcji są działania prowadzone w Internecie. Do zadań konkursowej strony internetowej należą:
Rozwiązania:
Serwis został zrealizowany w technologii łączącej rozwiązania PHP (autorski system zarządzania treścią SUPERMEDIA Interactive Content Manager 3.0) oraz flash. Dzięki temu udało się uzyskać atrakcyjną szatę graficzną, przy jednoczesnej możliwości aktualizacji i edycji wybranych treści.
Serwis nawiązywał tematycznie do koncepcji całej zabawy. Można w nim było posłuchać dźwięków, które zostały już odgadnięte przez słuchaczy oraz dźwięku prezentowanego aktualnie na antenie. Na stronie udostępnione były również filmy video prezentujące odgadnięte dźwięki. Użytkownicy serwisu mogli też zobaczyć listę błędnych odpowiedzi dotyczących aktualnie odgadywanego dźwięku. Na stronie dostępna była również gra flash, w której można było sprawdzić swoje szanse w konkursie, odgadując prezentowane przez komputer dźwięki.
Serwis zmieniał się podczas całego czasu trwania akcji. SMI odpowiadała za stronę technologiczną projektu oraz obsługę i aktualizację strony. Projekt graficzny opracował dział e-technologii Grupy Radiowej TIME.
Dźwięki Ściśle Tajne to cykliczna zabawa prowadzona przez Radia ESKA. Zadaniem jej uczestników jest odgadnięcie dźwięku prezentowanego na antenie.Ważnym elementem akcji są działania prowadzone w Internecie. Do zadań konkursowej strony internetowej należą:
- wzmocnienie emocji towarzyszących konkursowi;
- przekazanie aktualnych informacji o konkursie;
- pomoc w promocji akcji i budowaniu lojalności słuchaczy;
- dostarczenie uczestnikom zabawy dodatkowej rozrywki.
Rozwiązania:
Serwis został zrealizowany w technologii łączącej rozwiązania PHP (autorski system zarządzania treścią SUPERMEDIA Interactive Content Manager 3.0) oraz flash. Dzięki temu udało się uzyskać atrakcyjną szatę graficzną, przy jednoczesnej możliwości aktualizacji i edycji wybranych treści.
Serwis nawiązywał tematycznie do koncepcji całej zabawy. Można w nim było posłuchać dźwięków, które zostały już odgadnięte przez słuchaczy oraz dźwięku prezentowanego aktualnie na antenie. Na stronie udostępnione były również filmy video prezentujące odgadnięte dźwięki. Użytkownicy serwisu mogli też zobaczyć listę błędnych odpowiedzi dotyczących aktualnie odgadywanego dźwięku. Na stronie dostępna była również gra flash, w której można było sprawdzić swoje szanse w konkursie, odgadując prezentowane przez komputer dźwięki.
Serwis zmieniał się podczas całego czasu trwania akcji. SMI odpowiadała za stronę technologiczną projektu oraz obsługę i aktualizację strony. Projekt graficzny opracował dział e-technologii Grupy Radiowej TIME.