Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Radio ESKA - TomTom

Cele:

Konkurs „Zostań głosem TomToma’a” to wspólna letnia akcja Radia ESKA i TomTom. Zadaniem słuchaczy jest nagranie własnej wersji komend nawigacji samochodowej, będących parodią głosu i stylu komunikacji ulubionego bohatera filmowego. Głos zwycięzcy zostanie udostępniony w nawigacjach TomTom. Celem strony promującej konkurs było:

  • zachęcenie słuchaczy Radia ESKA do wzięcia udziału w zabawie,
  • ułatwienie procesu przyjmowania zgłoszeń,
  • wzmocnienie pozytywnych emocji związanych z konkursem i wsparcie wizerunkowe marki ESKA.

Rozwiązania:

Podstrona akcji została osadzona w serwisie Eska.pl. Umożliwia osobom zainteresowanym konkursem pozyskanie informacji o zasadach zabawy oraz przesłanie zgłoszenia. Jest zintegrowana z Klubem ESKI i wyposażona w mechanizm głosowania, co pozwala klubowiczom na typowanie najlepszych ich zdaniem parodii, które wezmą udział w finale akcji. Na stronie jest również miejsce na relacje z imprez towarzyszących konkursowi, odbywających się w sklepach Media Markt i Saturn w sześciu miastach Polski: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu oraz Gdańsku. Serwis jest przygotowany do obsługi plików audio i video, które wzbogacają jego kontent i urozmaicają zabawę.

Przy produkcji strony wykorzystano system zarządzania treścią Content Manager 3.0. SUPERMEDIA Interactive odpowiadała za opracowanie kreacji strony oraz jej wdrożeniem i obsługę w czasie trwania konkursu.

Szukaj

Czy wiesz, że...

Według badań z początku 2009 roku, w Polsce jest już ponad 17 mln użytkowników Internetu w wieku 15 - 75 lat.

Źródło: GFK Net Index

Następna ciekawostka