Portfolio
Case Study
Radio ESKA - TomTom
Cele:
Konkurs „Zostań głosem TomToma’a” to wspólna letnia akcja Radia ESKA i TomTom. Zadaniem słuchaczy jest nagranie własnej wersji komend nawigacji samochodowej, będących parodią głosu i stylu komunikacji ulubionego bohatera filmowego. Głos zwycięzcy zostanie udostępniony w nawigacjach TomTom. Celem strony promującej konkurs było:
Rozwiązania:
Podstrona akcji została osadzona w serwisie Eska.pl. Umożliwia osobom zainteresowanym konkursem pozyskanie informacji o zasadach zabawy oraz przesłanie zgłoszenia. Jest zintegrowana z Klubem ESKI i wyposażona w mechanizm głosowania, co pozwala klubowiczom na typowanie najlepszych ich zdaniem parodii, które wezmą udział w finale akcji. Na stronie jest również miejsce na relacje z imprez towarzyszących konkursowi, odbywających się w sklepach Media Markt i Saturn w sześciu miastach Polski: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu oraz Gdańsku. Serwis jest przygotowany do obsługi plików audio i video, które wzbogacają jego kontent i urozmaicają zabawę.
Przy produkcji strony wykorzystano system zarządzania treścią Content Manager 3.0. SUPERMEDIA Interactive odpowiadała za opracowanie kreacji strony oraz jej wdrożeniem i obsługę w czasie trwania konkursu.
Konkurs „Zostań głosem TomToma’a” to wspólna letnia akcja Radia ESKA i TomTom. Zadaniem słuchaczy jest nagranie własnej wersji komend nawigacji samochodowej, będących parodią głosu i stylu komunikacji ulubionego bohatera filmowego. Głos zwycięzcy zostanie udostępniony w nawigacjach TomTom. Celem strony promującej konkurs było:
- zachęcenie słuchaczy Radia ESKA do wzięcia udziału w zabawie,
- ułatwienie procesu przyjmowania zgłoszeń,
- wzmocnienie pozytywnych emocji związanych z konkursem i wsparcie wizerunkowe marki ESKA.
Rozwiązania:
Podstrona akcji została osadzona w serwisie Eska.pl. Umożliwia osobom zainteresowanym konkursem pozyskanie informacji o zasadach zabawy oraz przesłanie zgłoszenia. Jest zintegrowana z Klubem ESKI i wyposażona w mechanizm głosowania, co pozwala klubowiczom na typowanie najlepszych ich zdaniem parodii, które wezmą udział w finale akcji. Na stronie jest również miejsce na relacje z imprez towarzyszących konkursowi, odbywających się w sklepach Media Markt i Saturn w sześciu miastach Polski: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu oraz Gdańsku. Serwis jest przygotowany do obsługi plików audio i video, które wzbogacają jego kontent i urozmaicają zabawę.
Przy produkcji strony wykorzystano system zarządzania treścią Content Manager 3.0. SUPERMEDIA Interactive odpowiadała za opracowanie kreacji strony oraz jej wdrożeniem i obsługę w czasie trwania konkursu.