Portfolio
Case Study
Radio ESKA - MixPlus - serwis promocyjny
Cele:
Radio ESKA przy współpracy z Polkomtelem (właścicielem marki Plus) przygotowało ESKA MixPlus Tour – cykl imprez klubowych pod patronatem Radia ESKA. Ideą akcji jest dotarcie do młodych, aktywnych ludzi – klientów MixPlusa i słuchaczy Radia ESKA – którzy odwiedzają najpopularniejsze kluby w Polsce. Partnerzy akcji zdecydowali się na przygotowanie serwisu internetowego promującego akcję. Projekt realizuje następujące cele:
Rozwiązania:
SMI opracowała logo akcji oraz przygotowała promujący ją serwis internetowy.
Kluczowym elementem serwisu jest grafika. Serwis został dopasowany pod względem wizualnym do klubowej stylistyki – użytkownicy odwiedzają wirtualną salę klubu, z niej przechodzą do kolejnych sekcji serwisu. Grafikę wzbogacają elementy flash i video. Odwiedzającym stronę osobom cały czas towarzyszy muzyka, która może być wybrana spośród kilku dostępnych ścieżek dźwiękowych.
W serwisie zaprojektowano funkcjonalności pozwalające na aktywny kontakt z użytkownikami. Użytkownicy mają możliwość wzięcia udziału w konkursach, w których do wygrania są bilety na wybrane imprezy finałowe w klubach oraz telefony Nokia 5310 XpressMusic. Dostępna w serwisie aplikacja pozwala na samodzielne skomponowanie składanki ulubionych utworów i zgłoszenie jej do konkursu na najlepszy miks (nagrodzone miksy są prezentowane na stronach).
Serwis został zrealizowany w technologii łączącej rozwiązania PHP (autorski system zarządzania treścią SUPERMEDIA Interactive CM 3.0) oraz flash. Jest zintegrowany z serwisem ESKI, dzięki czemu użytkownicy zarejestrowani w klubie ESKI mogą korzystać z serwisu ESKA MixPlus przy użyciu tych samych loginów i haseł.
Radio ESKA przy współpracy z Polkomtelem (właścicielem marki Plus) przygotowało ESKA MixPlus Tour – cykl imprez klubowych pod patronatem Radia ESKA. Ideą akcji jest dotarcie do młodych, aktywnych ludzi – klientów MixPlusa i słuchaczy Radia ESKA – którzy odwiedzają najpopularniejsze kluby w Polsce. Partnerzy akcji zdecydowali się na przygotowanie serwisu internetowego promującego akcję. Projekt realizuje następujące cele:
- promocja ESKA MixPlus Tour
- wzmocnienie wizerunku Radia ESKA i marki Plus jako marek skierowanych do młodych, aktywnych ludzi
Rozwiązania:
SMI opracowała logo akcji oraz przygotowała promujący ją serwis internetowy.
Kluczowym elementem serwisu jest grafika. Serwis został dopasowany pod względem wizualnym do klubowej stylistyki – użytkownicy odwiedzają wirtualną salę klubu, z niej przechodzą do kolejnych sekcji serwisu. Grafikę wzbogacają elementy flash i video. Odwiedzającym stronę osobom cały czas towarzyszy muzyka, która może być wybrana spośród kilku dostępnych ścieżek dźwiękowych.
W serwisie zaprojektowano funkcjonalności pozwalające na aktywny kontakt z użytkownikami. Użytkownicy mają możliwość wzięcia udziału w konkursach, w których do wygrania są bilety na wybrane imprezy finałowe w klubach oraz telefony Nokia 5310 XpressMusic. Dostępna w serwisie aplikacja pozwala na samodzielne skomponowanie składanki ulubionych utworów i zgłoszenie jej do konkursu na najlepszy miks (nagrodzone miksy są prezentowane na stronach).
Serwis został zrealizowany w technologii łączącej rozwiązania PHP (autorski system zarządzania treścią SUPERMEDIA Interactive CM 3.0) oraz flash. Jest zintegrowany z serwisem ESKI, dzięki czemu użytkownicy zarejestrowani w klubie ESKI mogą korzystać z serwisu ESKA MixPlus przy użyciu tych samych loginów i haseł.