Portfolio
Case Study
Radio ESKA - Mikołaj
Cele:
Świąteczna akcja „Otwórz drzwi Mikołajowi” ma dla Radia ESKA duże znaczenie wizerunkowe. Przed serwisem promującym konkurs postawiono następujące cele:
Rozwiązania:
SUPERMEDIA Interactive opracowała na potrzeby akcji stronę osadzoną w głównym serwisie Radia ESKA.
Najważniejszą atrakcją strony jest sekcja, w której można obejrzeć relacje z wyjazdów ESKOWEGO Mikołaja do słuchaczy, którzy wygrali w świątecznym konkursie „Otwórz drzwi Mikołajowi”. Filmy video, opisy wizyt Mikołaja i galerie zdjęć, pozwalają użytkownikom na śledzenie trasy Mikołaja i wzmacniają pozytywne emocje związane z konkursem. Użytkownicy strony mogą przeglądać relacje według dat lub korzystając z przycisków poprzednia/następna relacja.
Strona została zintegrowana z Klubem ESKI. Umożliwia zalogowanym klubowiczom zgłoszenie się do konkursu, pozwalającego na wygranie atrakcyjnych prezentów. Na stronie zastosowano proste mechanizmy uatrakcyjniające proces rejestracji. Pierwszym krokiem jest wybór jednej z trzech wersji listu do Mikołaja (dla grzecznych, dla mniej grzecznych, dla grzecznych inaczej) i dokończenie listu w taki sposób, by przekonać Mikołaja do przyjazdu. Następnym krokiem jest wybór zestawu prezentów z trzech różnych worków. Ostatnim etapem jest wypełnienie formularza kontaktowego i wysłanie zaproszenia do Mikołaja.
Przy produkcji strony wykorzystano rozwiązania flashowe oraz system zarządzania treścią Content Manager 3.0. Za aktualizację treści odpowiada Radio ESKA.
Świąteczna akcja „Otwórz drzwi Mikołajowi” ma dla Radia ESKA duże znaczenie wizerunkowe. Przed serwisem promującym konkurs postawiono następujące cele:
- zachęcenie słuchaczy Radia ESKA do wzięcia udziału w konkursie,
- ułatwienie procesu przyjmowania zgłoszeń,
- podkreślenie pozytywnych emocji związanych z akcją i przeniesienie ich na wizerunek marki ESKA.
Rozwiązania:
SUPERMEDIA Interactive opracowała na potrzeby akcji stronę osadzoną w głównym serwisie Radia ESKA.
Najważniejszą atrakcją strony jest sekcja, w której można obejrzeć relacje z wyjazdów ESKOWEGO Mikołaja do słuchaczy, którzy wygrali w świątecznym konkursie „Otwórz drzwi Mikołajowi”. Filmy video, opisy wizyt Mikołaja i galerie zdjęć, pozwalają użytkownikom na śledzenie trasy Mikołaja i wzmacniają pozytywne emocje związane z konkursem. Użytkownicy strony mogą przeglądać relacje według dat lub korzystając z przycisków poprzednia/następna relacja.
Strona została zintegrowana z Klubem ESKI. Umożliwia zalogowanym klubowiczom zgłoszenie się do konkursu, pozwalającego na wygranie atrakcyjnych prezentów. Na stronie zastosowano proste mechanizmy uatrakcyjniające proces rejestracji. Pierwszym krokiem jest wybór jednej z trzech wersji listu do Mikołaja (dla grzecznych, dla mniej grzecznych, dla grzecznych inaczej) i dokończenie listu w taki sposób, by przekonać Mikołaja do przyjazdu. Następnym krokiem jest wybór zestawu prezentów z trzech różnych worków. Ostatnim etapem jest wypełnienie formularza kontaktowego i wysłanie zaproszenia do Mikołaja.
Przy produkcji strony wykorzystano rozwiązania flashowe oraz system zarządzania treścią Content Manager 3.0. Za aktualizację treści odpowiada Radio ESKA.