Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Radio ESKA - Mikołaj

Cele:
Świąteczna akcja „Otwórz drzwi Mikołajowi” ma dla Radia ESKA duże znaczenie wizerunkowe. Przed serwisem promującym konkurs postawiono następujące cele:

  • zachęcenie słuchaczy Radia ESKA do wzięcia udziału w konkursie,
  • ułatwienie procesu przyjmowania zgłoszeń,
  • podkreślenie pozytywnych emocji związanych z akcją i przeniesienie ich na wizerunek marki ESKA.

Rozwiązania:
SUPERMEDIA Interactive opracowała na potrzeby akcji stronę osadzoną w głównym serwisie Radia ESKA. 

Najważniejszą atrakcją strony jest sekcja, w której można obejrzeć relacje z wyjazdów ESKOWEGO Mikołaja do słuchaczy, którzy wygrali w świątecznym konkursie „Otwórz drzwi Mikołajowi”. Filmy video, opisy wizyt Mikołaja i galerie zdjęć, pozwalają użytkownikom na śledzenie trasy Mikołaja i wzmacniają pozytywne emocje związane z konkursem. Użytkownicy strony mogą przeglądać relacje według dat lub korzystając z przycisków poprzednia/następna relacja.

Strona została zintegrowana z Klubem ESKI. Umożliwia zalogowanym klubowiczom zgłoszenie się do konkursu,  pozwalającego na wygranie atrakcyjnych prezentów. Na stronie zastosowano proste mechanizmy uatrakcyjniające proces rejestracji. Pierwszym krokiem jest wybór jednej z trzech wersji listu do Mikołaja (dla grzecznych, dla mniej grzecznych, dla grzecznych inaczej) i dokończenie listu w taki sposób, by przekonać Mikołaja do przyjazdu. Następnym krokiem jest wybór zestawu prezentów z trzech różnych worków. Ostatnim etapem jest wypełnienie formularza kontaktowego i wysłanie zaproszenia do Mikołaja.

Przy produkcji strony wykorzystano rozwiązania flashowe oraz system zarządzania treścią Content Manager 3.0. Za aktualizację treści odpowiada Radio ESKA.


http://www.eska.pl/mikolaj/

Szukaj

Czy wiesz, że...

Znak "@" w Polsce powszechnie nazywany jest małpą. W innych krajach przyjęły się odmienne określenia. Po włosku "@" to "chiocciola" czyli ślimak.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka