Portfolio
Case Study
Radio ESKA, Mentos - Pure Fresh Nights
Cele:
ESKA Live Rmx prezentuje: Mentos Pure Fresh Nights to cykl imprez klubowych, którego organizatorami są Radio ESKA i Mentos. Osoby zarządzające projektem zdecydowały się na jego promocję w Internecie. Jej osią ma być serwis internetowy, do którego zadań zaliczono:
Rozwiązania:
Serwis został zaprojektowany jako dedykowana podstrona ESKA Live Rmx. Przekazuje informacje o trasie klubowej, która obejmuje cztery miasta: Wrocław, Kraków, Poznań i Warszawę. Istotną część serwisu stanowi zakładka gwiazdy, prezentująca dj-ów prowadzących poszczególne imprezy, pochodzących z wytworni Defected.
Projektując serwis SMI zwróciła uwagę na jego interaktywność. Internauci mają możliwość dodawania komentarzy w dziale imprezy. Mogą również przesyłać do Radia ESKA własne relacje z imprez, w których brali udział, w formie opisów, zdjęć, a nawet filmów video. Najciekawsze z nich zostaną opublikowane na stronie.
Codziennie w serwisie pojawiają się newsy, opracowane przez redakcję ESKA Live Rmx, dotyczące przygotowań do poszczególnych imprez, ciekawostek z życia gwiazd trasy oraz wytwórni Defected. Po każdej imprezie na stronie publikowane będą sprawozdania z wydarzenia.
Serwis został zaprojektowany i wdrożony przez SUPERMEDIA Interactive przy współpracy z działem e-technologii Grupy Radiowej TIME.
ESKA Live Rmx prezentuje: Mentos Pure Fresh Nights to cykl imprez klubowych, którego organizatorami są Radio ESKA i Mentos. Osoby zarządzające projektem zdecydowały się na jego promocję w Internecie. Jej osią ma być serwis internetowy, do którego zadań zaliczono:
- poinformowanie o wydarzeniu,
- prezentację gwiazd, które wystąpią podczas eventów,
- zwiększenie zainteresowania imprezą i budowanie napięcia związanego z eventem
Rozwiązania:
Serwis został zaprojektowany jako dedykowana podstrona ESKA Live Rmx. Przekazuje informacje o trasie klubowej, która obejmuje cztery miasta: Wrocław, Kraków, Poznań i Warszawę. Istotną część serwisu stanowi zakładka gwiazdy, prezentująca dj-ów prowadzących poszczególne imprezy, pochodzących z wytworni Defected.
Projektując serwis SMI zwróciła uwagę na jego interaktywność. Internauci mają możliwość dodawania komentarzy w dziale imprezy. Mogą również przesyłać do Radia ESKA własne relacje z imprez, w których brali udział, w formie opisów, zdjęć, a nawet filmów video. Najciekawsze z nich zostaną opublikowane na stronie.
Codziennie w serwisie pojawiają się newsy, opracowane przez redakcję ESKA Live Rmx, dotyczące przygotowań do poszczególnych imprez, ciekawostek z życia gwiazd trasy oraz wytwórni Defected. Po każdej imprezie na stronie publikowane będą sprawozdania z wydarzenia.
Serwis został zaprojektowany i wdrożony przez SUPERMEDIA Interactive przy współpracy z działem e-technologii Grupy Radiowej TIME.