Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Radio ESKA – Hotplota.pl - rebranding serwisu plotkarskiego ESKI

Cele:

W 2010 roku Radio ESKA zdecydowało się na rebranding swojego serwisu plotkarskiego. Serwisowi nadana została nowa nazwa – Hotplota.pl. Zmianie uległa również filozofia i szata graficzna. Celem projektu było odświeżenie strony i jej silniejsze powiązanie z Radiem ESKA.

Rozwiązania:

Nowy serwis zachował dotychczasową strukturę i mechanizmy. Zachowano takie rozwiązania, wciągające użytkowników do zabawy, jak detektyw, sonda i loopa. Wprowadzona została funkcjonalność pozwalająca użytkownikom Facebook’a na podzielenie się ze znajomymi newsami z serwisu Hotplota.pl. Zmianie uległa grafika i układ treści serwisu. Obecny layout jest nowocześniejszy, bardziej przejrzysty i wygodniejszy dla użytkownika. Pozwala również na lepsze wyeksponowanie treści. 
Nową odsłonę serwisu opracowały wspólnie dział e-technologii Grupy Radiowej TIME i SUPERMEDIA Interactive. 

Efekty:

Zmiany pozwalają na uzyskanie większej interakcji z użytkownikami i integrację z popularnymi narzędziami społecznościowymi, takimi jak Facebook. Dzięki rebrandingowi serwis zyskał bardziej nowoczesny, dynamiczny charakter. 



http://www.eska.pl/hotplota/

Szukaj

Czy wiesz, że...

Pierwszym utworem zapisanym w formacie MP3 był "Tom's Diner" Suzanne Vega - Karlheinz Brandenburg wykorzystywał śpiewaną a cappella piosenkę podczas pracy nad algorytmem.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka