Portfolio
Case Study
Radio ESKA – Hotplota.pl - rebranding serwisu plotkarskiego ESKI
Cele:
W 2010 roku Radio ESKA zdecydowało się na rebranding swojego serwisu plotkarskiego. Serwisowi nadana została nowa nazwa – Hotplota.pl. Zmianie uległa również filozofia i szata graficzna. Celem projektu było odświeżenie strony i jej silniejsze powiązanie z Radiem ESKA.
Rozwiązania:
Nowy serwis zachował dotychczasową strukturę i mechanizmy. Zachowano takie rozwiązania, wciągające użytkowników do zabawy, jak detektyw, sonda i loopa. Wprowadzona została funkcjonalność pozwalająca użytkownikom Facebook’a na podzielenie się ze znajomymi newsami z serwisu Hotplota.pl. Zmianie uległa grafika i układ treści serwisu. Obecny layout jest nowocześniejszy, bardziej przejrzysty i wygodniejszy dla użytkownika. Pozwala również na lepsze wyeksponowanie treści.
Nową odsłonę serwisu opracowały wspólnie dział e-technologii Grupy Radiowej TIME i SUPERMEDIA Interactive.
Efekty:
Zmiany pozwalają na uzyskanie większej interakcji z użytkownikami i integrację z popularnymi narzędziami społecznościowymi, takimi jak Facebook. Dzięki rebrandingowi serwis zyskał bardziej nowoczesny, dynamiczny charakter.
W 2010 roku Radio ESKA zdecydowało się na rebranding swojego serwisu plotkarskiego. Serwisowi nadana została nowa nazwa – Hotplota.pl. Zmianie uległa również filozofia i szata graficzna. Celem projektu było odświeżenie strony i jej silniejsze powiązanie z Radiem ESKA.
Rozwiązania:
Nowy serwis zachował dotychczasową strukturę i mechanizmy. Zachowano takie rozwiązania, wciągające użytkowników do zabawy, jak detektyw, sonda i loopa. Wprowadzona została funkcjonalność pozwalająca użytkownikom Facebook’a na podzielenie się ze znajomymi newsami z serwisu Hotplota.pl. Zmianie uległa grafika i układ treści serwisu. Obecny layout jest nowocześniejszy, bardziej przejrzysty i wygodniejszy dla użytkownika. Pozwala również na lepsze wyeksponowanie treści.
Nową odsłonę serwisu opracowały wspólnie dział e-technologii Grupy Radiowej TIME i SUPERMEDIA Interactive.
Efekty:
Zmiany pozwalają na uzyskanie większej interakcji z użytkownikami i integrację z popularnymi narzędziami społecznościowymi, takimi jak Facebook. Dzięki rebrandingowi serwis zyskał bardziej nowoczesny, dynamiczny charakter.