Portfolio
Case Study
Radio ESKA - EOZ - ESKA Odwołuje Zimę - stała współpraca
Zrealizowane projekty:
Cele:
Radio ESKA co roku w okresie zimowym organizuje konkurs dla słuchaczy „ESKA odwołuje zimę”. Ważnym elementem akcji są działania prowadzone w Internecie. Zadaniem opracowanej na potrzeby konkursu strony internetowej jest:
Rozwiązania:
SMI opracowała serwisy internetowe dwóch edycji konkursu – w 2009 i 2010 roku.
Serwis EOZ 2009 został zrealizowany w technologii łączącej rozwiązania PHP (autorski system zarządzania treścią SUPERMEDIA Interactive Content Manager 3.0) oraz flash. Dzięki takiemu połączeniu udało się uzyskać atrakcyjną graficznie stronę, jednocześnie umożliwiającą szybką aktualizację wybranych treści. Serwis zmieniał się z tygodnia na tydzień. Stopniowo pojawiały się w nim nowe funkcjonalności i atrakcje dla uczestników.
Najciekawsze sekcje strony zostały udostępnione wyłącznie osobom zarejestrowanym w klubie ESKI. Serwis został zintegrowany z portalem ESKI i był dostępny dla użytkowników zarejestrowanych w klubie przy użyciu tych samych loginów i haseł.
Na stronie można było zapoznać się z zasadami konkursu, relacjami z ubiegłych edycji oraz opisem nagród. Specjalna flashowa animacja prezentowała gwiazdy, które brały udział w „karaibskiej imprEsce”.
Zobacz projekt: EOZ 2009
W 2010 roku przy produkcji serwisu konkursowego wykorzystano szablon strony opracowany w 2009 roku. Pozwoliło to na zmniejszenie kosztów wdrożenia strony i nawiązanie do znanej już słuchaczom ESKI stylistyki konkursu. Grafika została odświeżona i dopasowana do nowego hasła konkursu – Tropikalna ImprEska.
W serwisie dostępne były te same mechanizmy, które wykorzystano w poprzedniej edycji. Nowością był rozbudowany konkurs Last Minute. Zadaniem użytkowników było poszukiwanie na stronie specjalnie ukrytych kluczyków i skrzyni ze skarbem. Zwycięzca konkursu dołączył do finalistów EOZ 2010.
- serwis internetowy konkursu EOZ 2009
- serwis internetowy konkursu EOZ 2010
- nadzór nad serwisem i jego aktualizacja w czasie trwania akcji
- obsługa mobilna konkursów
Cele:
Radio ESKA co roku w okresie zimowym organizuje konkurs dla słuchaczy „ESKA odwołuje zimę”. Ważnym elementem akcji są działania prowadzone w Internecie. Zadaniem opracowanej na potrzeby konkursu strony internetowej jest:
- wzmocnienie emocji towarzyszących konkursowi;
- przekazanie aktualnych informacji o konkursie;
- pomoc w promocji akcji i budowaniu lojalności słuchaczy.
Rozwiązania:
SMI opracowała serwisy internetowe dwóch edycji konkursu – w 2009 i 2010 roku.
Serwis EOZ 2009 został zrealizowany w technologii łączącej rozwiązania PHP (autorski system zarządzania treścią SUPERMEDIA Interactive Content Manager 3.0) oraz flash. Dzięki takiemu połączeniu udało się uzyskać atrakcyjną graficznie stronę, jednocześnie umożliwiającą szybką aktualizację wybranych treści. Serwis zmieniał się z tygodnia na tydzień. Stopniowo pojawiały się w nim nowe funkcjonalności i atrakcje dla uczestników.
Najciekawsze sekcje strony zostały udostępnione wyłącznie osobom zarejestrowanym w klubie ESKI. Serwis został zintegrowany z portalem ESKI i był dostępny dla użytkowników zarejestrowanych w klubie przy użyciu tych samych loginów i haseł.
Na stronie można było zapoznać się z zasadami konkursu, relacjami z ubiegłych edycji oraz opisem nagród. Specjalna flashowa animacja prezentowała gwiazdy, które brały udział w „karaibskiej imprEsce”.
Zobacz projekt: EOZ 2009
W 2010 roku przy produkcji serwisu konkursowego wykorzystano szablon strony opracowany w 2009 roku. Pozwoliło to na zmniejszenie kosztów wdrożenia strony i nawiązanie do znanej już słuchaczom ESKI stylistyki konkursu. Grafika została odświeżona i dopasowana do nowego hasła konkursu – Tropikalna ImprEska.
W serwisie dostępne były te same mechanizmy, które wykorzystano w poprzedniej edycji. Nowością był rozbudowany konkurs Last Minute. Zadaniem użytkowników było poszukiwanie na stronie specjalnie ukrytych kluczyków i skrzyni ze skarbem. Zwycięzca konkursu dołączył do finalistów EOZ 2010.